Yine sıkıcı bir okul sabahına uyandım. Kafamı bi kaldırdım Elif benden önce uyanmış hunharca makyaj yapmış.
"Elif bu ne hâl" dedim.
"Halimde birşey yok normal bi rimel sürdüm sadece" dedi."Kesin bellii Banu Alkan gibi olmuşsun bi 333 de bakim" dememle kafama yastığı yemem bir oldu.
Her neyse elimi yüzümü yıkadım hemen üstümü giydim.
Benim pek makyaj yapmama vaktim kalmadı Elif sağolsun erkenden uyanıp beni uyandırmadı artık okulda yaparım.
.
.
.Hemen servise bindik. Elisten size bahsetmişmiydim ?
Elis 1.70 boylarında 45 kilolarında sarı saçlı mavi gözlü Victoria Secret mankenleri gibi oldukça güzel herneyse konumuza dönelim.
Elis beni öldürecek gibi bakıyo sanki annesini babasını öldürmüşüm.
"Günaydın" diyip herhangi bir yere oturdum.
Elif artık ne kadar erken uyanmışsa kafamı çevirmeye kalmadan uyumuş bu kız gerizekalı..
.
.Okula geldik. Ilk ders matematik hiç çekilmiyo amk hocası bi bok anlatamıyo deli oluyorum.
Zilin çalmasını iple çekiyorum. Saate dalmışım birisi kafama silgi attı.
"Hangi ooorrross" dememe kalamdan Arda "hop sakin ol ayan abla bişey yapmadık ya bi silgi attım sadece" ."Ayan abla ne allah aşkına nerem ayan abla bütün saykolar benimi bulur hepsi manyak bunların" dedim.
Ve bizim gavat matematikçi "Yağmur sesini kes" diye sınıfı inletti. Okuldan mezun olduğum zaman bu adamı öldürcem.
Bir anda kapı açıldı bizim müdür yardımcısı gençler arama var dedi üç buçuk atıyorum çantamda sigara paketi varBunu artık ne kadar belli ettiysem Arda hemen arkama geçti paketi çantamdan aldı ve yerine geçti hepimizi aradı hoca sıra Ardaya geldiğinde ben hayla tırsıyorum Arda çok rahat "buyrun hocam arayın " dedi.
Cebindeki sigara paketini aldı "bune olum " dedi. Arda sırıtarak "hocam sigara" dedi
Hoca" hadi canım ya bilmiyoduk gerçekten mi duş önüme dalgamı geçiyosun sen benimle" dedi.
Elisin ölümcül bakışlarını görmeniz lazımdı.Zil çaldıktan sonra Arda yanımıza geldi "noldu bisey dedimi hoca " dedim.
"Ne diyebilir kızım" dedi.
Sert bir tavırla "senin kaç tane benim gibi bi kızın var niye boyle bisey yaptin" dedim.
"Amann sana iyilikye yaramiyo nolucak " dedi.Elis hayla bana öldürecek gibi bakıyodu bıraksalar boğazıma yapışacak sanki o arada Elif "kızım sen malmısın çocuğa niye bu kadar sert davranıyosun" dedi.
"Evet malım hoşuma gitmiyo bu çocuk nefret ediyorum" dedim.
"Kabullenmen iyi bişey :d herneyse taş gibi çocuğu kaciricaksin" dedi.
"Neyse Elif konuyu kapat darlama beni" dedim.
Zil çalar ölümcül felsefe dersi başlar hocamız aşırı çatlak manyak bi kadın herşeyi götünden anlıyo hani onu geçtim yaşı 60 evde torunlarına baksana be amk karısı neyse sakinim bu derste öyle böyle geçti arkada Elifle Mert işi götürüyodu.Arda bana bakıyo Elis Ardaya, Elis bu sefer bana bakmaya başladı kız yakında beni sikicek neyse (jfjdjfkdkfskkf).
Öğle arasına sonunda geldik. Kantin ana baba günü oluyo o kadar çok sıra vardı ki daha yemek alamadan zil çaldı 45 dakika boyunca sıra bekledim ben malım bi baktım Arda bana bakıyo yavaşça yanıma geldi "ne istiyosun alıyım" dedi."Gerek yok ben alırım" dedim.
"İyi aç kal o zaman " dedi.
"Tamam tamam al" dedim.
Maşallah elektrik direği gibi beyfendi iki dakikada aldı yemekleri paramı da almadı "bugün bendensin" dedi.Ne gerek var bu kadar şeye anlamıyorum çocuk sanki iyilik meleği sınıfa gittim.
Yemeğimi yiyorum Elis bi anda geldi ayranı üstüme döktü.Bu kadarıda fazla artık bu son damlaydı kızım siktim belanı diyip ustune atladım baya saç baş kavga ettik ama yoldum pismanmiyim hayır tam kalkarken saçıma yapisti tekrardan o anda Arda beni kucaklayıp çekti.
Anında hoca "napıyosunuz siz burda ahır mı burası ikinizde odama gelin " dedi.
Disiplin cezası aldık artık Elis güneş olsada ısınamam ona orospu.
.
.
.Okuldan çıktık Arda yanıma gelip "noldu sorun ne" dedi.
"Git takıntılı sapığına sor kız sana basbaya aşık sen bana bu kadar iyilik yaptıkça kuduruyo orospu hakikatten sen bana niye bu kadar şey yapiyosun ".
"Bilmem " o anda servis gelir Elif Mertle gitmiş Eliside babası almış mal mal eve gitmeyi bekledim trafik çoktu ama aklım Ardanın bana yaptıklarındaydı Elif mesaj attı geç gelicem anahtar yok uyuma yazmış
Artık Mertle ne yapıcaklarsa teyze olmak için daha çok gencim (fjdkgkkskfkdkf)Bölüm Sonu
Canlarımmmm bu biraz kısa oldu ama diğer bölümleri kısa sürede birsürü dombeyle sizinle *-*-*-* ♡♡♡♡♡