Güne gözlerimi açtığımda aslında Elif psikopatı sayesinde uyandım mal kız yastığı kafama atarak "Geç Kaldıkk" diye hönkürüyodu mübarek seside maşallah borazan gibi..
Neyse hızlı bir şekilde giyindik hafif bir makyaj yapıp okula gitmek için hazırdık.
.
.
.Servise binmek için dışarı çıktık Ardayla Mert kapının önündelerdi.
Oha amk niye la ama Elif hanım'ın keyfi yerindeydi nasıl olsa sevgilisi Mert gelmişti. (jfkdfkskfkskdk)
Evet Arda ne kadar iyi çocuk, taş birisi olsada nefret ediyorum ondan hııh bnne Ardadan :p
.
.
.
Okula servis yerine Ardanın arabasıyla gittik. Ya aynaya ne zaman baksam Ardayla göz göze geliyoduk ya neyse okula geldik herkes tip tip bakıyodu sanki bok var heeeee doğru Arda beyfendinin "Fanları" meşhur her yerdelerrrr..Derse girdik ilk ders boştu tbi kii uyuyarak geçirdim. Elif Mertin yanındaydı işte, ama bugün garip giden bişeyler vardı. Değişik bişey olmamıştı ilk defa hayret la neyse çok şükür maşallah (jfjdfjskfkskd).
Yaa şu Elise gıcık oldum Arda bana bakıyo Eliste öldürüsiye bakışlar atmaya devam ediyodu hııı bok yesin bidaha bana karışırsa sağ çıkmaz benden demesi yani ayağını denk alsın orospu kız.
Sınıfa yeni bir çocuk geldii. Çocuk hoştu yani yakışıklı, karizma, kaslı, yapılı birisiydi ben o çocuğa bakıyodum bi baktım Arda bana kötü kötü bakıyo tenefüs zili çaldı Arda yanıma geldi kızgın bir şekilde
"Ne bakıyon lan çocuğa" dedi."Bakamaz mıyım hem bundan sanane" dedim.
"Bakmıcaksın hanım efendi o kadar" diyip hızlıca sınıftan çıktı valla Ardayı ilk defa böyle gördüm sanki gözlerinden ateş çıkıyodu.Yeni gelen çocuk yanıma geldi "Merhaba adım Emre memnun oldum" diyip gülümsedi.
Aslında hoş birisine benziyodu. "Merhaba bende Yağmur memnun oldum " dedim. Öyle sohbet muhabbet falan filan çok iyi kanka olduk la zil çalmadan biraz önce Arda sınıfa geldi.
Emre yanımda oturuyodu Arda gördü yanımıza doğru hızlı adımlar atarak geldi bi an korktum lan "Yağmur gel lan şuraya " diyip kolumdan çekti.
" Napıyosun lan sen " diye çemkirdim resmen neyse haketti ama "Bak kızım seni o çocuğun yanında bidaha görürsem fena olur " dedi.
Heeee bok bok ya hem Arda sanane demek çokk isterdim ya amk sanki çocuk beni yicek lan hem Arda benim neyim oluyo 3 gündür tanıyo beni kafamda delii sorularr (fkdkfkdfjjdjf).
"Arda heee tamam " diyip alaycı bir tavırla güldüm. Arda daha beter sinirlendi.
"Bak Yağmur alay etmeyi bırak ciddi söylüyorum sana o çocuğu yaşatmam " dedi aslında biraz ürperdim lan çocuğa yazık benim yüzümden dayak yicek öfff ARDAAA başıma belamısın sen !!
Ardada gitmiş dana kadar kas yapmış güçlü gözüküyo yani söylentilere göre la okuldaki herkes korkuyo bundan öfff neyse son derside işledik zil çalmıştı Emre yanıma geldi "birlikte gidelim mi" demesiyle Arda yanımıza geldi.
"Buyur bir derdin varsa bana söyle " dedi Emreye. Laaan Ardaaaa çocuk kötü bişey yapmadı lan inş Arda dövmez onu inş.
"Hayır bir derdim yok arkadaşım sadece bişey dedim suçmu " dedi.
La bu çocuk çok kibar nasıl dayanıyo Arda'nın dediklerine maşallah bu sabır bendede olsa keşke. " iyi gidebilirsin " diyip piç gülüşü attı.
Emre bişey demeden gülümsedi vayy anasını satıyım valla çocuk sabır taşı gibi la (jfdjfjskfksk).
Emre tam gidicekti sessiz bir şekilde kulağıma eğilerek "Yağmur bu çocuk sana aşık belli " diyip gitti.
Bende digcektim ne aşkı 2 günde heeee bok yesin siktirsin puşt kolpa onunki herkese öyle davranıyodur ama Emre gitti Arda tip tip bakıyodu çünkü yaa abi anlamıyorum cidden neyse elbet her bir soru bir gün cevaplanır umarım yani inş Ardayı tam olarak çözemedim ama onuda zamanla çözerim gıcık oldum ya..
Servise bindik her hangi bir yere oturduk 2 dk geçmeden Elif akıllısı zıbarmış yatıyodu neyse ben uyumuyum okulda uyudum baya eve yaklaşmıştık hıncımı alma baktiydi sabahları Elifin az dayağını yemiyorum kafasına çantamı vurarak "kalk lan tirrek geldik" dedim.
Tip tip bakıyodu "ne lldu yavrumm nasılmış uykundan öküz gibi kaldırılmak " dedim hayla bakıyodu " hadi kıçını kaldır kız geldik diyorum alooo " dedim ama çok sinir olmuştu işte zafer muhahahaha.
.
.
.Eve girdik Elif kaykay sürmeye bayılır bende paten sürmeye.
"Kızzz ne zamandır kaykay sürmüyodun bende paten sürmüyodum havada güzel gel çıkalım dışarı " dedi.
Bende "olarrr" diyip hızlıca hazırlanmaya başladık.
Süslendik baya daşşş gibiydik. Hızlıca dışarı çıktık ve kaykay ve paten sürmek için her zaman gittiğimiz bir yer vardı oraya gittik.
Iyyy serseriler vardı -.-Neyse ya onlardan bizene herkes kendo işine baksın. Aralarından biri "heyytttt yavrum bee " diye hönkürdü mal amk üff neyse Elif benden gizlicene Ardaya mesaj atmış oda az değil heeee.Bir baktım Ardayla Mert "oha amk kim çağırdı la bunları " dedim.
Elif "tabiiki de ben çağırdım "diyip egolu bir bakış attı .
"Hıı iyi bok yedin öldürürler lan şu şırfintı serserilerini " dedim.
"Doğru diyosun lan " dedi. "Boku yedik" dedim.
Neyse Ardayla Mert yanımıza geldiler Arda Elife bakış attı ne oluyo gibisinden Elifte serserileri işaret etti.
Mall kızzz naptınn seenn
Ardayla Mert hızlıca serserilerin yanına gittiler Arda "hayırdır lan siz " dedi.Ordan birisi "sanane olm?" dedi. Aha yandılarr Arda o kadar sinirliydiki valla korkuyodum Ardadan.
O çocuğun öyle demesiyle Arda çocuğa yumruk attı çocuk iki metre uçtu Ardayı ilk defa birisiyle kavganederken görmüştüm dedikleri kadar varmış yani daha güçlü baya baya güçlü sonra o serseriler 4 kişilerdi Ardayla Mert işte kavga çıktı dövdüler o serseri bozuntuları gittiler korkudan dayak yediler amk bebeleri yanii sonuçtaaa göt korkusuu başaaa belaaa.
Ardayla yanımıza geldiler Mert elifi başka yere götürdü kızgındı oda. Ardayla yanlız kalmıştık ama Arda hayla sinirliydi.
"Yağmur artık bir yere giderken bize haber veriyosunuz" dedi yok yaa başka "niye la " dedim. "Öyle işte sözümü dinliceksin" diyip sırıttı iddialı konuşuyodu Arda işte Elifle Mert geldiler Mert " kızlar sizi eve bırakalım " dedi.
"Biz gideriz sağol " dedim. Arda " yoo hadi gidiyoruz" diyip kolumdan sürükledi beni çocuk iddialı konuştu ama ben napim -.-
.
.
.Arda'nın arabasıyla bizi eve kadar bıraktılar "sağolun" diyip eve girdik.
Yorucu bir günü daha atlattık çok şükür biraz Elifle gıybet yaptık yorulmuştuk la tabikiii ikimizde uyuya kaldıkk..
BÖLÜM SONU
CANLARIMMMM SIZIN İÇİN VAKTIM OLDUKÇA YAZMAYA ÇALIŞIYORUM YORUMLARINIZI HEYECANLA BEKLIYORUM SIZIN FIKIRLERINIZ DÜŞÜNCELERİNİZ BENI ÇOK MUTLU EDİYO OY VERMEYI UNUTMAYIN SEVİLİYOSUNUZZZZ ♡♡♡♡♡♡ *-*-*-*-*-*