Dupa conversatia de ieri seara m-am culcat..
Era dimineata..mai exact 6:10..nu am prea putut dormi de durere...
Am plecat direct la baie unde mi-am facut rutina de zi cu zi..apoi spre bucatarie...
Stateam la masa cu mama linistite pana cand imi suna tel..
Ma suna Jung Kook..si..stiam prea bn ca nu puteam vorbi cu un baiat ..mama m-ar fi omorat..
Am plecat pana in pivnita sa aduc sare caci nu mai aveam..abia apoi realizand ca i-am spus mamei ca vreau sare cand noi mancam paine cu dulceata..
-Hei pisi..*Jung Kook
-Neata cutu ! Dc. ai sunat..te-ai mai gandit la oferta mea ptr. zgarda de purici ?! *Eu
-Da..nu mersi..sunt de rasa..pastreaz-o..*Kookie
-Deci..ce vrei ? *Eu
-Sa stiu cine esti ! Poate ne intalnim..!*Kookie
-Ok..cutu..am treaba nu pot vorbi..vb. diseara..bye.
**Sfarsit de conversatie***
Aaamm..mama eu am plecat..
Am plecat la scoala intalnind-le pe fete pe drum...
-Fetelor..*Eu
-Neata..*Agnes
-Sal pisi * Mona
-Serios ?! Nu imi mai zi pisi..ma scoti din sarite..
-Asta era si scopul..*Monika.
-Gata, gata fetelor..! *Agnes
Am ajuns la scoala si baietii erau la poarta ..
-Ooo..cine ne viziteaza..!*spune Suga zambind diabolic..incercand sa se impinga in Monica...
-Mai incearca zaharel..spune Monica ferindu-se..
Noi trei am inceput sa radem iar zaha..adica Suga se uita la Monika nervos..
Am intrat in scoala si m-am asezat in banca..
-Hei fetelor..hai sa mergem pana la baie *Agnes
Am plecat la baie iar cei sapte steteau lipiti de dulapuri..V se apropie de Monika si o lipeste de perete...atunci Agnes a incercat sa intervina dar Rap Monster a facut acelasi lucru ea..dar..el usor , usor si-a lipit buzele de ale lui Agnes..Atunci am realizat ca eram in pericol..prietenele mele erau incoltite de baietii pe care ii placeau ..si nu puteau face nimic..
Monika se uita la V ..care..se apropia tot mai tare de ea..si..in cele din urma o saruta..
Kookie venea spre mine ..
-Daca ma atingi strig viol !*Eu
-Serios..sa te vad..spune acesta lipindu-ma de un dulap..*
Incep a striga, iar directorul apare si ii trimite la detentie...
Rasuflu usurata..stiind ca am scapat..YEY
CITEȘTI
Infinit [BTS]
FanfictionToti stim ce este iubirea...insa nimeni nu stie cum sa o descrie..Eliza, o fata de 16 ani incearca sa-si asculte inima si sa realizeze ce simte cu adevarat..URA sau IUBIRE ?