_SEVMEK_

11 2 0
                                    

Gerçekten seven insan onun için herşeye katlanır onun için herşeyden vazgeçer . Sevdiğin kişi omzuna yattıgında bile kılı kıpırdamadan durur . Sevmek sevilmekten daha iyidir çünkü hiç bir zaman sevilip sevilmediğini bilemezsin . Acıdır her şeyden daha acı gelir insana . Ama mutlu olduğun zaman uçarsın bir kuş gibi özgür olursun, Mutlu olursun . Sevdiğin kişi yanındayken kendini güvende hissedersin . Hatta onu görmeden duramassın . Hep ilk ve son olmak istersin . İlk görüşte aşka inanmaz çünkü ilk görüşte aşk fizikseldir yani yakışıklı/güzel 'dir . Bir erkek bir kadın için ağlamıssa asla başka kimseye aşık olmaz . Birçok kişi aşkı namaza benzetir . Niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz . Yani benzetmeleri normal . Bakmaya kıyamayan bakıpda doyamayan tek şey aşktırrr .
Aşkta nefsine hakim olan yiğittir. Bazen kısa bir merhaba  herşeyin yolunu açar , aşkta zaman çok önemlidir . Neyi ne zaman yapacağını  bilmem gerekir . Bir bakmışsın herşey artık çok geç oluvermiş . Zaman  sadece  aşkta değil  herşey  için  önemlidir . Aşk güvendir . Güven çok önemlidir . Bir insana güven gitti mi bidaha eskisi gibi olmaz . Mesela bardağınız kırıldı onu uhuyla tamir ettiniz . Eskisi kadar sağlam olur mu ? Olmaz . Birde aşık olucağım diye etrafınızdakileri kırmayın , üzmeyin ve onları incitmeyin . Bazı insanlar para mı aşk mı sorusuna para derler , para demelerinin tek sebebi şudur .
Kibirlilerdir , gözleri artık paradan başka hiçbir şey görmez ,tek amaçları herkesi geçmek ve herkezden üstün olmaktır . Size önerim kibirli insanlardan uzak durun onlar bencillerdir ,sadece kendilerini düşünürler . Kibirli insanlar aşıkta olamazlar zaten , ama bazılarını aşk düzeltir , iyileştirir . aşk içindeki mikrobu atar .aşk herkese uğramaz . Ona göre siz , siz olun aşkınıza sahip çıkın .....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin