Capítol 5

30 1 0
                                    

Em desperto per culpa d'uns crits. Veig que l'Edu també sent els crits.

- Bon dia Em! – em diu amb la seva preciosa veu.

- Edu, qui està cridant?

Ens girem els dos per veure qui està cridant I de seguida reconec aquells cabells rossos. Merda! La Hannah. Però... qui és el noi?

Quan em fixo un segon, m'adono que és aquell noi nou, el culpable de que estiguem enfadades.

- Merda la Hannah!- maixeco corrents de sobre l'Edu i ell també s'aixeca.

- Que collons? - sento que diu l'Edu. Em giro i veig una mà a la gakta de la Hannah. No fotis!

Començo a córrer cap a ella.

- Que fots? Vols queet foti jo un cop de puny?- li dic jo al noi.

- Tu? La puta de l'institut? Que em faràs?- diu rient-se de mi.

NARRA EDU:

Em desperto quan sento alguna cosa moure's a sobre la meva polla. Merda! És la Em. De seguida em foto palote,com pot tenir aquest afecte en mi?

Ens aixequem per veure qui collons està cridant. Una mà sona a la cara de la .... Hannah?!

La Em es fot a discutir amb aquest pavo tan asquerós, fins que sento al noi dir-li puta.

- Ella potser no et fotrà res, però t'asseguro que si tornes a fotre una mà a la Hannah o tornes a insultar a la Emily, m'ecarregaré de fotre'm una sopa amb els teus ossos.

- Que? El lio de la puta es fot gallito? Quina pena la que fas.

No puc contenir-me a fotre-li un cop depuny.

- Para! El mataràs! – sento que cirda la Hannah.

De cop algú m'abraça per radere. La Em. Ostia puta, és perfecte.

- Edu, siusplau, calma't. No fa falta brallar-se amb aquest subnormal.- em susurra a la orella.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hola! sé que és un capítol curt, però us prometo que els que vénen són molt intensos.!

petooons!

NO PUC DORMIR PENSANT EN TU.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora