Capítol 8

33 3 6
                                    

Quan sona el timbre, es despedeix donant-me un petó amb llengua ràpid.

La primera classe del dia és biologia. Quan entro a classe la Hannah m'ha guardat el tamburet del seu costat.

- li has explicat?- e, diu la Hannah, refernint-se a la "fobia" que tinc a les drogues.

-no.

- li has d'explicar. No és bo guardar-t'ho per a tu sola.

- hannah, tu saps una part de la història.

- Emily, només sé quatre coses....

-Hannah,no li explicaré. Fi de la conversa.

                               ........

Les altres dues hores passen molt lentes.

Per fi sona el timbre que anuncia l'hora del pati. Recullo les coses i agafo la motxilla. Em dirigeixo a la porta de sortida. Algú m'agafa per darrere. Em giro i veig en Tayler.

-Emily, tens temps?

-sí, Tayler,que vols?

- Emily, m'han dit que estas amb l'Edu, jo de tu vigilaria...- que fot aquest dient-me això?

- Tayler, primer de tot no t'importa amb quiestic odeixo d'estar. Després, a cas el coneixes? Adéu Tayler.

giro cua i surto a fora.

noto com algú se situa darrere meu i posa les seves mans damunt delsmeus ulls.

- Edu va que sé que ets tu...- dic jo.

- Em sembla que vas molt equivocada noieta.- al sentir aquella veu la sang se'm congela, el meu cap va a mil per hora revivint els dies de la meva infància on ell estava present. Els meus ulls s'omplen de llàgrimes. No em puc moure. Només puc dir una paraula.

- Pare?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOLA xiquets i xiquetes! com ja vaig dir aquí estic. 

El pròxim capítol serà intens i llarg, així que espereu.

A partir d'ara intentaré penjar cada finde, però no us ho prometo.

petons per tots i totes!


NO PUC DORMIR PENSANT EN TU.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora