"Κεφάλαιο 3ο"

136 5 1
                                    

Να ενημερώσω ότι από εδώ και πέρα δεν θα πηγαίνω επεισόδιο επεισόδιο καθώς δεν θα προλαβαίνω λόγω της τηλεόρασης απλα θα το συνεχίσω με διαφορετικά γεγονότα!

Τελικά η Ιωάννα μαζι με τους υπόλοιπους καταφέρνει και επιστρέφει στην Ελλάδα.Εκεί συναντάει τη Μαριλένα και συζητάνε.Η συγκίνηση και των δύο ειναι μεγάλη.
Μ:-Μαμά δεν το πιστεύω ότι ζεις και είπες ψέμματα πως πέθανες...πραγματικά δεν ξέρω πως να εκφραστώ.Πως μπόρεσες και εγκατελειψες ενα μικρό παιδί στα χέρια του πατέρα του;Δίχως να σκεφτείς πως μπορεί να νιώσει ότι μπορεί να έχει σοβαρή επίδραση στην ψυχολογία του;
Ι:-Αγαπη μου δεν ξερεις τι χαρα παιρνω τωρα που σε βλεπω μετα απο τοσα χρονια.Εισαι πολυ ομορφη σαν αγγελος!.Μαριλένα παιδι μου συγγνώμη συγνωμμη για όλα...Πραγματικά νιώθω απαίσια δεν ξέρω πως να σε αντικρίσω από τη ντροπή μου.Ο λόγος που το έκανα αυτό ηταν αρκετά σοβαρός.Πρέπει να σου ανακοινώσω κάτι.Όταν έφυγα από την Ελλάδα ημουν έγκυος στην αδελφή σου την Ίριδα.
Η Μαριλένα μενει άφωνη
Μ:-Οριστε;;Τι μου λες δηλαδή ότι η Ίρις δεν είναι παιδί του μπαμπά;
Ι:-Ακριβώς για αυτο ακριβώς έφυγα γιατι τον αγαπούσα πολύ και δεν ήθελα να πληγωθεί.
Μ:-Ρε μαμα συνέλθε αυτος δεν ήταν λόγος να φύγεις θα μπορούσατε να το συζητήσετε.
Ι:-Δίκιο έχεις παιδι μου ήταν μέγα λάθος.Τώρα όμως σου υπόσχομαι ότι θα επανορθώσω θα έρθω να μείνω εδώ και θα σας Φροντιζω όσο μπορώ
Μ:-Μακάρι το θέλω πολύ
(Αγκαλιάζονται)
Στη συνέχεια γνωρίζονται και με τον Άρη και πλημμυρίζουν από χαρά.Το θέμα με τον Αργύρη εχει οριστικά λήξει καθώς τον συνέλαβε η αστυνομια.Η Ίρις παραδέχτηκε την αλήθεια για το παιδί.Η Μαριλένα παίρνει πίσω το σπίτι της και ο Αριστείδης την εταιρία.Όλα εγιναν όπως πριν.Ο Βαγγέλης και η Μπέτυ τα έφτιαξαν.Η Αλινα έφυγε για να συνεχίσει τις σπουδές της σε μια καλύτερη σχολή αποχαιρετώντας τον Άρη με βαριά καρδιά.

Το ξερω ότι αυτό το κεφάλαιο είχε πολλά κοινά με τη σειρά αλλα απο εδώ και πέρα όλα αλλάζουν!!💖💖
Next or delete?

Οι Συμμαθητές Αλλιώς!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora