Úvod

384 13 3
                                    

Jmenuji se Diana Jazzy Butler. Je mi 17 let. Jsem společně s mojí partou kamarádů nejoblíbenější na škole. Nejsem však ten typ jako Biebrova parta. Oni jsou nafoukaní a jen využívají toho že jsou oblíbení. Naše parta je jiná. My jsme ti, kteří rádi pomůžou v nouzi. My jsme ti milý, zábavní a usměvavý. Problémy řeším vždy jen s nimi. To oni mě vždy dokážou vyslechnout, rozesmát a utišit. Spojilo nás surfování. Skoro každý den spolu chodíme na pláž, užívat si vody a vln na ní. Moje máma zrovna nepracuje a ani nemusí. Stará se o mou čtyřletou sestřičku Jess. Táta vlastní několik největších a nejznámějších hotelů na světě, takže problémy s penězi nemáme. Kromě mé sestřičky Jess mám o dva roky staršího bratra Zacka a o rok mladší sestru Leylu. Se Zackem se chováme jako největší nepřátelé, ale popravdě se takhle jenom pošťuchujeme. Kdyby mi někdy nějaký kluk ublížil neváhal by a hned by mu běžel rozbít nos. Taky to už jednou udělal. S Leylou to máme přesně naopak. Držíme při sobě a všechno si navzájem říkáme. Radíme se v módě a v kosmetice. Prostě jako nejlepší kamarádky. Jediná věc, která o proti Zackovi není naopak je ta že i ona by klidně nakráčela ke klukovi, který by mi ublížil a zlomila mu nos. Proto je Leyla společně s námi v partě. Jediné moje přání v životě je aby se minulost neopakovala.

Jmenuji se Justin Bieber. Přesněji Justin Drew Bieber. Je mi 17 let a jsem nejmocnější kluk na škole. Nebudu lhát, ale prahne po mně každá holka na škole. Moje parta je plná hezoušů jako já, no i tak jsem já ten nejhezčí. I tak jsem já ten, který si vybírá kterou kurvu si chce tentokrát a pak ji odkopne. Kterou si vyberu na tu kluci nesmí ani šáhnout. Jinak by vyletěli z party se zlomeným nosem. Bohužel jsou tu 2 takové party. My SexyBoys a pak Surfaři. Holky tam jsou pěkný, ale jsou to naši úhlavní nepřátelé. Navzájem se ignorujeme. My taky surfujeme, ale dáváme přednost naší kráse. Jsem namyšlený nebudu to zapírat. Jsem bezcitný a krutý. No jediný člověk, kterému se dokážu se vším svěřit a dokonce se mu vyplakat na rameni je moje máma. Jenom moje rodina zná mou druhou tvář. Doma jsem ten milý, usměvavý a zábavný Justin, který na veřejnosti neexistuje. Aspoň ne od té doby co mi tak ublížila. Mám čtyřletého bráchu Jaxona a pětiletou sestru Jazzy. Oba je miluji a nevyměnil bych je za nic na světě. Moje máma nepracuje a můj táta vlastní společně s nějakým chlápkem nejznámější a nejlepší hotely na světě. Jediné moje přání je aby mě už nikdy nezlomila dívka, nikdy.

Takže napadla mě prostě story z Justinem a myslím si že bude taky víc čitatelů než u Love or Death, protože na wattpadu je spíž populárnější Justin:D Takže doufám že se zalíbí moje story a trailer je v médiích:) Ale pokud nepojede tak odkaz je v komentářích:))

Zanechávejte vote a nejlépe i komentáře!!:))

Yours Nightmare(POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat