2.část

98 17 3
                                    

*Pohled Diana*

,,Jsem dole."oznámila jsem Sophie potom co mobil několikrát zazvonil. ,,Už valím!"

Ve dveřích se jako každý den objevila nádherná a usměvavá Sophie. ,,Asi začnu být lesba. Už jsem ti někdy říkala že chci vypadat jako ty?" Sophie na mě hodila pohled jako: ,,WTF?!" a otevřela si pusu na špacír. ,,Diano vždyť to já bych měla být lesba! Ty jsi stokrát krásnější než já! Já na sobě musím mít víc make-upu než ty! Ty jsi krásná přirozeně já díky líčidlům!"pokračovala samozřejmě dál, ale já se pohltila do svách myšlenek.

Nikdo kromě Sophie vlastně ani neví pravý důvod proč jsem Biebra začala nesnášet. Je to úplná hloupost, ale postupem času se mi znenáviděl kvůli jiným věcem takže je to v cajku.

Jinak Sophie je vlastně moje nejlepší kamarádka. Je vzhledově úplný opak mě! Má hnědé vlasy a skoro karamelové oči! Má je trošku tmavší než karamel. Postavu máme stejnou, obě štíhlé, ale ona je vyšší díky svým dlouhým nohám. Už několikrát jsme jí říkali ať jde na modeling, ale ona si nedá říct. Miluje tanec stejně jako i já, ale ona se mu věnuje. Já ne, i když bych ráda.

Já jsem blondýna. Moje oči jsou modré. Světle modré a podle měho táty jako moře, prý jsou to moje diamanty, které oslepí každého. Zatím jsem na ně však toho pravého nenalákala a ani v nejbližší době nenalákám. Škoda!!!

,,Hej bitch, poslouháš mě?! " Z myšlenek mě vyrušil kdo jiný než Sophie. No možná to bylo dobře, protože jsme už stáli před školou. ,,Jo jasně!"

,,Tak co jsem říkala bitch?" ,,Že jsem podle tebe krásnější než ty." ,,Ty seš jelito! Fakt že jo! Byla si myšlenkama v Biebrově mozku kde nic není nebo co?! Ty seš vážně bitch! ,,Nezapomeň na to že tvoje bitch! A ztiš se, stojíme před školou."přerušila jsem ji a vybouchla do nekontrolovatelného smíchu potom co se Sophie začala jak dement rozhlížet všude po parkovišti.

,,No ty taky nejsi zrovna nejtišší bitch!" ,,Já tě taky miluju Slendermane!" usmála jsem se na ni. ,,Neříkej mi Slendermane"řekla a nahodila puppy face. Taky jsem na ni hodila psí očka a obejmula je. ,,Šššš. Všechno bude v pořádku." Sophie samozřejmě nezadržela smích a začala chrochtat. ,,Ty seš kráva!" Pak se k nám připojili i ostatní.

* * * * * * * * * * *

Celá škola proběhla jako vždy. Rozdávání úsměvů, prohození řeči s pár lidma a vražedný pohledy na Bieberovu partu.

,,Díí!!(čtěte to: ,,Dý" je to dá se říct zkratka pro Dianu:D)"přiletěl ke mně zadýchaný Jeremy, ,,dneska mají být dobrý vlny. Půjdeš?" ,,Že se vůbec ptáš, prosím tě!!" Tak trošku jsem to přehnala a zařvala to na celou jídelnu.

Ale nebyla bych to já, kdybych společně s Jerrem díky všem pohledům na nás opět nevybouchla.

Vlastně bych si na svůj život neměla stěžovat. Mám milující kamarády, kterým můžu věřit. Jsem oblíbená, bezproblémová a s rodinou nemám spory. Můj život je vlastně jako pohádka, když pominu minulost. Ale bezproblémový život si také nějakou tu bolest vysloužil.

Jak řekla Liz Taylorová: ,,Myslím, že dokonalé štěstí může poznat člověk jen tehdy, když poznal největší bolest."

A já mám ještě půlku života před sebou. Možná že jsem si bolest už prožila, ale určitě mě čeká mnohem horší. Na kterou se budu moct psychicky připravovat jak budu chtít, ale připravená stejně nebudu.

*Pohled Justin*

Po celé jídelně se ozýval její hlas:,,Že se vůbec ptáš, prosím tě!!"prokoulel jsem očima nad její neustálou debilitou, ale i tak se společně s celou jídelnou za jejím hlasem otočil.

Zvědavost vyhrává, co si budeme povídat.

Vybouchla do smíchu a já si opět zopakoval to jedno slovo. Prostě debil.

,,Proč se vlastně nesnášíme s Butler? Nevypadá tak hrozně."vypustil z držky zase nejednu sračku Chaz. Zvedl jsem se až z židle kvůli tomu co řekl. Ukázal jsem na něj prstem a do obličeje mu plyvl svoje slova:,,Ještě jednou vypustíš takovou sračku a garantuju ti že ti poteče krev Somers!"

Díval se na mě vyděšeně a já se mu vlastně ani nedivil. Znovu jsem si sedl a hrabal se ve svým jídle.

Mám rád svý kámoše, ale někdy jsou to takový kokoti že mám chuť jednu jim jebnout.

,,Jdeme dneska surfovat? Mají být dobrý vlny." Otočil jsem se na Freda a kývl na souhlas. ,,Můžeme si dát hodinu po škole sraz na pláži." Všichni přikývli.

Před školou jsem si se všema dal ťukes a jel domů. Tam už mě čekala Jazzy s Jaxonem.

Na scénu přichází ten Justin, který jsem doopravdy.

Oujéé!! 2.část:D Jsme vážně daleko mno -_- :D

U minulé části bylo 5 vote, takže možná aspoň ty by jste mohli dát?:):(

Věřím vám:)))) Lovískuju vás!! Komentujte a dávejte vote!!:))

A v médiích máte Jeremyho:)

YoursKejty

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Yours Nightmare(POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat