1.část

125 12 3
                                    

Je tu i úvod tak na něj nezapomeňte!

*Pohled Diana*

Probudila jsem se a pomalu otevírala oči. Zašudlila jsem si je (chápeme se ne?:D) abych se konečně probrala. Odemkla jsem si mobil a podívala se na čas. 5:01 a.m. Nebudeme si lhát. Jsem ránní ptáče!

Prohnula jsem se v zádech až to zakřupalo a odkryla ze sebe peřinu. Zatřásla jsem se nad "zimou" v mém pokoji a postavila se na nohy. Šla jsem k oknu a odhrnula záclony aby do mého pokoje proudilo alespoň trocha světla, kterého však v 5 hodin ráno moc nebylo.

Přemístila jsem se do koupelny. Sundala jsem si svoje tričko na spaní a do sprchy jsem položila první nohu. Po chvíli jsem tam přemístila i tu druhou. Nastavila jsem vodu na vlažnou a nechala na sebe dopadat kapky vody. Nejúžasnější pocit!

Na ruku jsem si vymáčkla gel a nejdříve si umyla své tělo a poté i vlasy. Stoupla jsem si na studené kachličky a znovu pocítila nepříjemnou zimu až mi naskočila husina. Vzala jsem si z poličky dva ručníky a jeden si obmotala kolem těla. Druhým jsem si lehce vysušila vlasy a dokončila svou práci(vůbec to nezní divně:D) fénem.

Ocitla jsem se znovu v pokoji a zamířila ke skříni. Jen jsem do ní hleděla a hledala něco na sebe. Rozhodla jsem se pro riflové kraťase s vysokým sedem a obyčejné černé tílko. Tentokrát jsem se přemístila k zrcadlu. Pročesala jsem své dlouhé blond vlasy kartáčem a nanesla si trochu voděodolné řasenky.

Make-up jsem nikdy nepotřebovala. Jsem jako mořská panna, takže by se mi make-up stejně smyl a moje pleť je stejně bez sebemenší chybičky.

Když jsem vešla na chodbu nic jsem neslyšela. V celém baráku panovalo ticho, protože všichni ještě spali. Pomocí schodů jsem se dostala do kuchyně a z ledničky si vzala obyčejný bílý jogurt. Má každodenní snídaně!

Kelímek od něj jsem vyhodila do koše a lžičku položila do dřezu. V předsíni jsem si obula moje černé Supry, vzala si tašku s učením a se zavřením dveří vyrazila za Sophie.

V mém botníku nenajdete skoro nic jiného než Supry!!! Na téhle značce si nechám potrpět! Jsem do nich blázen! Ony jsou moje životní lásky! I když asi se divíte že surfařka nosí botasky místo žabek, balerínek atd. Pár se jich tam taky najde i s lodičkami, ale opravdu jen pár!

Z mého přemýšlení mě vyrušil náraz. Ale ne auta!

Postřech Diano! Tleskám!!

Narazila jsem do někoho. No vlastně on do mě. Zvedla jsem svůj pohled k dotyčnému.

Justin Bieber!

Jen jsem pokroutila očima a chtěla jít dál.

Zastavil mě však jeho hlas: „To ti ani za omluvu nestojím?" Hodil na mě psí oči. „Bieber psí očička si zkoušej na někoho jinýho. A i kdybych ti nějakou omluvu dlužila tak máš pravdu, ani za tu omluvu mi nestojíš." Poslala jsem mu pusu a pokračovala v cestě, která už dlouho netrvala. Ocitla jsem se před velkou vilou patřící rodině Sophie.

*Pohled Justin*

Butler by si měla dávat pozor na to co vypustí z huby! Odplata, sladká odplata! Ta na kterou čekám tak dlouho, na které jsem tolik dřel se právě blíží! A já se sám postarám o to aby stála za to!

Těš se Butler, těš se!

Takže 1.část na světě!! Je krátká já vím!! Ale stejně to nikdo nečte:(( Jinak u téhle story mě hodně překvapuje moje představivost, takže bych ten příběh ráda psala!!!:))

A v médiích máte Sophie:))

YoursKejty

Yours Nightmare(POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat