Everybody's gotta learn sometimes

12 0 0
                                    

Nesto sam razmisljala o tome kako u zivotu sve ima neko znacenje, i kako nista, ali bas nista nije slucajno.

Ovaj put bih vam rado pricala o jednom poznaniku iz Tuzle.

Moram se vratiti unazad nekoliko koraka.

Dakle tu sam bila negdje pri kraju veze sa momkom u kojem sam se zaljubila najintenzivnije u svom zivotu i polako je jenjavalo. Almira sam upoznala sa 15 godina i jednostavno on uopste nije bio onaj tip momka kojeg sam ja htjela. Bio je potpuno suprotan, ali ipak sam se zaljubila u njega. Moja prva ljubav.

Nekad u tom periodu je ona moja drugarica (pomenuta o prici o bivsem momku) upoznala jednog izvjesnog Midu iz Tuzle.

Midu sam znala samo preko instagrama. Cudno je sto sam ga imala duze neko vrijeme ali nikad nisam opazala to toliko, sve dok mi drugarica ne rece da je upoznala nekog momka i po opisu skontala sam da se radilo bas o njemu.
Znate koja je to slucajnost kad ona kaze da je ona bas eto tog momka skoro upoznala u Sarajevu. Njih dvoje su i dalje komunicirali i culi se.

Razlicito od mene i njega, koji nikada nismo pricali. Nismo se ni poznavali, nismo nista.

Kad sam prekinula sa Almirom, ponudila mi se prilika da idem u Tuzlu sa jednom organizacijom vezanom za skolu takoreci. Bez razmisljanja sam to prihvatila, jer radilo se o dva dana u Tuzli. Bio je pocetak ljeta i jako vruco za taj period.

Odlucila sam da zelim pisati tom momku. Htjela sam ga upoznati, jer imala sam priliku za to. Pisala sam mu da sam tu u Tuzli..Mido je bio poprilicno iznenadjen ali znala sam da se radovao. Nismo pisali tu noc mnogo, nalazio se van grada, samo smo se dogovorili da ce doci po mene sutra, poslije posla. Radilo se o covjeku koji je tada imao 27 godina.

Morate mi vjerovati kada vam kazem da sam bila jako uzbudjena naci se s nekim, s kim nikada do tad nisam pricala, s nekim potpuno nepoznatim. Jedva da sam znala i kako je izgledao.

Sutra dan smo otisli na Panonsko jezero, sve je tako brzo islo. Zovnuo me oko 3 da je stigao. Bila sam bez imalo sminke, u potkosulji i sorcu, slane koze i kose. Imala sam velike crne podocnjake a moja kosa je bila vise smrsena nego obicno zbog soli. Nisam izgledala uopste primamljivo. Znate kako je to neugodno kad taj momak s kojim se trebate naci vas samo zna preko slika, a vi u nekom uzasnom stanju taj dan izgledate bas kada se trebate naci po prvi put.

Kada sam izisla iz kupalista, kraj kapije me cekao momak tamne puti i duge brade.  Mido. Sunce je bilo visoko na nebu, a on osudjen na nosnju dugih hlaca zbog posla se vjerovatno kupao sam u svom znoju. Sada biste mislili da je zaudarao, ali naprotiv taj momak je toliko mirisao, Boze kao da i sad osjetim to. Izgledao je smireno, spokojno. Imao je tako neke zrele crte lica koje sam kasnije uspjela da vidim i kod pomenutog Akija. Uputio mi je jedan divan pogled zatim me zagrlio.

Uz neki obicni bezvezni razgovor smo dosetali do njegovog omiljenog kafica. The doors.

Sjedili smo vani i pili hladno pice i jos se sjecam s kojim entuzijazmom je slusao ono sto sam mu govorila o sebi. Pricali smo o svemu mogucem i imala sam dojam kao da je svo vrijeme stalo. Bilo je cudno i uvrnuto u jednu ruku dok je u drugu bilo jedan predivan dozivljaj. Pricao je o tome kako ne vjeruje da je slucajnost to sto sam sada bila tu, bas s njim bas u toj kafani.


Uskoro sam morala otici. Mido me otpratio nazad i zagrlio me cvrsto drzeci svoje ruke oko mog struka. Bio je tako srcan.

Tuzlu pamtim uvijek kao takvu. Svu bas kao sto je Mido bio.

I dalje smo dobri, cujemo se redovno. Jel mi vjerujete ako vam kazem da u zivotu nikog tako miog i srcanog nisam srela, pa bas nikad. Ljudi moji taj momak je bio toliko divan i ostavio me tako zadivljenu da se vratim kuci. On je doslovno onaj tako dobar momak da ti ne vjerujes da to jos ikako postoji. Teska kvaliteta, ako mogu tako da se izrazim. Mido nikada nece baciti neki neprimjeran komentar. Mido ce dobro promisliti sta ce reci i na koji nacin. Mido je znate onaj pravi dzentlmen koji i dalje vjeruje u one neke stare vrijednosti. Bar ona strana njega koju sam ja uspjela da vidim.


Voljela sam ta poznanstva kratka, oduvijek. Nismo se skoro ni poznavali a vec sam voljela sve osobnosti koje sam vidjela kod njega.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Odlazak u TuzluWhere stories live. Discover now