8

1.4K 119 90
                                    

Isabella, Clarke'ın yanına oturdu. Harika bir planı vardı ve bunu uygulamaya koymuştu.

1. Adım: 12. sınıflardan biriyle arkadaş ol. ✔
2. Adım: Yemek molasına onunla in ve onun grubunun bulunduğu masaya otur. ✔
3. Adım: Artık bilinmeyeni bulmak çok daha kolay!

Clarke 12-D sınıfından, esmer, tatlı bir kızdı. Isabella ile birlikte beş kişilik bir grubun olduğu masaya oturdular. Bunların hepsi Clarke ile aynı sınıftaydı.

"Arthur, Mia, William, Emma ve Hazel. Çocuklar, bu da Isabella, yeni bir arkadaş."

Herkesi tek tek selamladıktan sonra yemeğini yemeye başladı. Bir yandan sohbet ediyor, bir yandan da bilinmeyen numaraya mesaj atmaya çalışıyordu.

Hey,

Selam.

"Ee, Bella, Clarke ile nasıl arkadaş oldunuz? Kendisi pek insan sevmez de,"
Herkes kahkahalara boğulurken Clarke da konuşmaya çalışıyordu.

"Hey, hayır! Bella, bu çocuklar kocaman bir yalan makinesi!"
Yine gülmeye başlamışken, telefonuna mesaj geldi. Kısa bir özürden sonra mesajı açtı.

İyi değil.

Neden 12. sınıfların yanındasın?

Sana nasılsın demedim, sadece selam dedim.

Ayrıca canım istediği için buradayım. Yakalanmaktan mı korkuyorsun?

Arkadaşlarımdan benim hakkımda bilgi almaya mı çalışıyorsun, Isabella'm?

İnanmıyorum, aynı sınıfta mısınız!!!!

Arkadaşlarım dedim, aynı sınıftayız demedim.

Ama seni tanıyorlar değil mi? Sonra görüşürüz ;)

"Hey, bu kadar mısınız? Yani grubunuz çok az kişi değil mi?"

Hazel cevap verdi:
"Aslında hayır, Taylor ve Lisa var, ikizler, onlar bugün gelmedi. Ve Shawn, sahi, nerede o? En son okuldaydı."

William, Isabella'ya izin vermeden atladı.
"Siz kızlar gelmeden biraz önce kalktı. Geri geleceğim dedi ama, nereye gitti bilmiyorum."

Isabella kafasını salladı. Tekrar konuşmaya devam ettiler.


ROSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin