( KEESOKAN HARI )
Haeun POV
Tidur haeun trganggu apabila trdengar bunyi bising di bawah. Dia segera bangun dan menuju ke ruang tamu rumahnya. Langkah haeun trhenti apabila melihat keadaan rumah nya yg berselerak.
Apa yg mengejut kn lagi apabila melihat appa nya telah trduduk di lantai sambil merayu ke arah tiga org lelaki brbadan tegap di hadapan nya.
"Tolonglh.. Jangan ambik anak saya..saya akan bayar balik.. Bagi sya dlm beberapa hari lgi" rayu appa smbil memegang kaki salah seorg lelaki trsebut.
"Aku tak kira.. Dh brbulan- bulan aku bagi kau masa untk bayar balik kn.. Apa kau buat.. Skrng aku nk kau bagi anak kau sebagai balasan" kata lelaki itu smbil menolak encik choi sehingga trjatuh kebelakang.
"Dngr kata anak kau tu cantik.. Boleh lh aku jual dye kat org kaya..lagi untung" apabila mendengar kata2 lelaki itu. Appa terus mendekati mereka lagi.
"Tolong lh jgn. Dye satu2 nya anak saya. Saya sngup bwat apa2 je janji jgn ambik anak saya. Ambik lh saya sebagai ganti" rayu encik choi bersungguh2
Haeun yg brada di tangga hanya mampu diam dn melihat. Dia menutup mulut smbil menangis melihat appa nya yg sngup merayu. Air matanya dibiarkn mengalir laju apabila melihat keadaan encik choi yg brdarah akibat dipukul.
"Korng brdua, cepat ambik anak dye tak kira apa pon" arah lelaki di hadapan encik choi. Mndengar arahan itu, mereka segera bergerak ke arah tangga tapi dihalang oleh encik choi.
" tak boleh, korng tak boleh ambik anak aku!!" Jerit appa. "Ahhhhhh!!" Trdengar jeritan appa apabila dipukul oleh mereka.
Haeun yg tak snggup melihat segera brlari ke arah appanya. "Jangan apa2kn appa saya..saya rela ikut korng..tolonglh" rayu haeun smbil memeluk encik choi yg tidak brmaya itu .
"Haeun.. Apa yg kamu ckp ni.. Appa tak bagi.. Prgi naik ke bilik kamu skrng" arah encik choi.
"Tak nk.. Haeun lebih rela dijual daripada tngk appa kene pukul mcm ni" kata haeun smbil menangis.
"Baguslh mcm tu. Senang skit kerja aku.. Dh gi ambik barang kau skrng sblom aku pukul bapak kau lgi."kata lelaki tu smbil melangkah kluar dri rumah.
Haeun memapah encik choi ke sofa."Haeun.. Maaf kn appa..klau bkn sbb appa msti kamu tak jadi mcm ni kn"rintih encik choi smbil memegang pipi haeun.
"Tak apa.. Haeun snggup bwat apa sahaja demi appa..haeun sayang appa"lalu haeun memeluk appanya erat sebelum pergi ke biliknya untk mengemas barang.
"Hoii, cepat lh.. Aku bnyk lgi bnde nk bwat!!" jerit lelaki trsebut. Haeun melihat rumahnya untk kali yg trakhir. Dye segera keluar dn meletakkn beg di bonet kereta. Haeun hanya mmbawa beberapa helai baju sahaja.
Dua org lelaki yg mengekorinya dari tadi segera masuk ke kereta setelah menyuruh haeun masuk.
Haeun melihat rumahnya yg semakin lama semakin jauh brsama air mata. Dye tak boleh untk brbuat apa2 lgi. Haeun telah brazam akan brusaha untk meneruskn hidup walaupon susah.
TBC
YOU ARE READING
The Kim(18++)
FanfictionKim Taehyung - mulai dari hari ni aku nk kau jadi hamba aku.. kau mesti ikut smue arahan aku trmasuk lh klau aku nk body kau.. Choi Haeun - kenape awak bwat smue ni kat saya.. saya x nk.. lepaskn saya.. Jeon Jungkook - ape yg kau dh bwat n...