Taehyung POV
9.00mlm
"Ishh, mane kookie ni. Tadi call ajak lepak. Smpai skrng tak smpai2 " kata taehyung smbil menilik jam tangan nye. Dia terus duduk di sofa ruang tamu kondo nya.Jungkook ada jgk menyuruh dia untk tinggal di rumahnya. Tapi taehyung menolak sbb dia tak nk lh menyusahkan jungkook. Lagipon dia tak selesa nnti bila jungkook bawa yeoja blik ke rumah. Maklumlah jungkook ni playboy same je cam taehyung jgk.
Jadi taehyung hanya membeli kondo mewah di Seoul. Dia tak nk duduk dgn keluarganya walaupon keluarganya memiliki rumah banglo 4 tingkat. Klau boleh dia tak nk ade apa2 kaitan pon dgn keluarga The Kim itu disebabkan peristiwa hitam yg menyebabkan taehyung sngt membenci keluarganya dan telah mengubah diri nya kepada seseorg yg sngt berbeza.
Tokk, took
" hyung!! Kookie dh smpai ni" jerit jungkook dri luar.Taehyung yg sedang menunggu jungkook smbil bermain phonenya terus berjalan ke arah pintu. Apabila pintu dibuka terpampang lh muke jungkook.
"Ape yg kau bwat lame sngt ha?? Aku tunggu bkn main lame kau tau!!" Marah taehyung smbil menutup pintu kondonya.
Jungkook menggaru kepala nya smbil tersengih."Hihi, sorry lh hyung.. Kookie lambat sbb jem tadi"
"Iyelh.. Dh jom"arah taehyung smbil memeluk leher jungkook.
"Kite nk lepak mane malam ni??" Tanya taehyung sebaik sahaja mereka memasuki kereta.
"Kookie nk bwak hyung gi satu kelab malam femes ni tau. Nnti kookie nk bagi hyung hadiah sempena hyung kesayangan kookie ni dh blik Korea!!" Kata jungkook dgn gembira.
"Hadiah ape kau nk bgi" taehyung membuat muka plik. "Alahhh hyung ni, nnti hyung tau lh" kata jungkook smbil membuat muka comel nya.
"Ingt comel lh tu.. Iye iye.. Sukehati kau lh kookie" taehyung membuat muke menyampah nye ke arah jungkook.
"Jomm kita bergembira malam ni hyung!!! Dah lama kita tak lepak sesama sejak hyung berpindah ke Jepun sbb peristiwa tu" jungkook meletakkan keretanya di sebuah tempat yg telah dikhaskan untk nya.
"Jeon Jungkook.. Plzz jgn ingtkan aku pasal bnde tu. Aku benci. Aku dh tak nk ingt dh peristiwa tu lgi" kata taehyung smbil merenung mata jungkook tajam dgn muka yg marah.
"Lek ahh hyung.. Sorry2 OK kookie dh tak ckp dh pasal bnde tu" balas jungkook takut. Dia tau bile taehyung panggil nama panjang nya sahaja bermakna taehyung sedang marah.
"Ok lh hyung, jom kita masuk..mari2 malam ni kookie belanja hyung"Cepat2 jungkook ubah topik. Ditariknya tangan taehyung menuju ke arah kelab tersebut.
'Tolong lh..aku dh tak nk ingt apa2 yg brkaitan ngan peristiwa tu. Aku tak sanggup lgi menderita macam dulu. Aku nak lupe kan semuanya.'
TBC
YOU ARE READING
The Kim(18++)
FanfictionKim Taehyung - mulai dari hari ni aku nk kau jadi hamba aku.. kau mesti ikut smue arahan aku trmasuk lh klau aku nk body kau.. Choi Haeun - kenape awak bwat smue ni kat saya.. saya x nk.. lepaskn saya.. Jeon Jungkook - ape yg kau dh bwat n...