Škola

100 5 1
                                    

Pohled Jess:

Jsme v nemocnici sedím na židli s Tess a čekáme než se Alex probudí.

"Slečna Doová ?" Řekla žena s hnědými kudrnatými vlasy a na cedulce měla napsáno MCcall ."Ano?" Zeptala jsem se. "Bude v pořádku jen potřebuje odpočinek." Řekla a usmála se. "No myslím, že jsem odpočívala už moc." Řekla Alex, když to řekla Já a Tess jsme ji objaly .

Pohled Alex:

Holky mě objaly

aww tvoje sestra je tak hodná. řekl hlas

Já vím. Řekla jsem

"Mami !" Někdo zakřičel z chodby koukla jsem když přišel vysoký kluk s hnědými vlasy i oči cítila jsem psa, vlka. Byl to vlkodlak .

"Ou promiň ahoj jsem Scott." pozdravil najednou se zaním objevily další dva kluci a jedna holka . "Scotte MCcalle Já tě zabiju !" Křičel kluk s hnědými vlasy a oříškovými oči. Všichni koukali na mě. "Ee...špatné na časovaný." Řekl třetí se stejnou barvou vlasů , ale s modrými oči . "Jo a tohle je Stiles a Liam." Řekl Scott.

"Skoro si zapomněl na mě."řekla zrzka. "Ahoj Já jsem Lydie , ale říkej mi Lyd."Řekla."Já jsem Alex, moje sestra Jessica a kamoška Tessa."

"Ahoj." Řekli holky zborově.

"No Alex už mužeš jít se obléct a jit domů." Řekla paní MCcallová a usmála se

"Děkuju." Řekla jsem a úsměv jí oplatila 

" Řekla jsem a úsměv jí oplatila 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

________RÁNO__________

Můj budík začal pípat a Já musela do nové školy tak jsem vstala a šla se obléct.

Můj budík začal pípat a Já musela do nové školy tak jsem vstala a šla se obléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě jsem na sebe hodila černou retěnku a zakrila kruhy pod očima.

Přišla jsem do kuchyně a sebrala jablko. Pak jen čekala na Tess a Jess.

Když jsme byli připravené tak nás Jess svezla do školy jejím autem. Všchny tři jsme se vydali do školy všichni na nás koukali a hlavně na mě nevím proč, ale myslím, že na mé vlasy . Přišli jsme do ředitelny a myslím, že to znáte jak to chodí. Když nam dal rozvrch a další blbosti tak nás ředitel dovedl do učebny biologie kde právě vyučoval kouč . Ředitel zaťukal, ale řekl, že sem mám jít jen já . Vešla jsem do třídy a všichni na mě upřeli zrak a byl tam i Scott a Stiles.

"třído tohle je vaše nová spolužačka Alex doufám, že ji přijmete k sobě." Řekl ředitel a odešel ."Takže Alex řekni nám něco o sobě." Sakra hhh. "Jmenuju se Alex Doová přijela jsem z Londýna a ráda běhám, hraju lacros a čtu." Řekla jsem a usmála se. "Ty hraješ lacros tak přijď dneska na trénink. Posaď se vedle Reakna." Važně? Vedle kluka. On se jen ušklebil a zase se věnoval sešitu. Sedla jsem si, ale než jsem stačilo něco udělat tak na mě začal mluvit."Ahoj jsem Theo a ty jseš Alex, že?"Řekl a usmál se

" Jo jsem." Řekla jsem a usmála jsem se

Theo Reaken? Toho neznáme krásko.co chceš dělat ? Řekl hlas

Myslím, že neni normální je něco víc. 

A co Scott a Stiles ty ti nepomůžou? Řekl hlas

Tak poslouchej nebudu do to tahat další lidi a tečka!

Najdnou mě začalo bolet břicho a hlasy začali křičet.

"Doová je vam dobře?" Řekl kouč

"Já .... ne" začala jsem vstávat a rychlím krokem odešla ze třídy. Musím se odtud dostat. Hlasy nepřestávaly křičet a pištět vím co se děje. Měním se.

Vešla jsem do lesa hodně hluboko tam jsem spadla na kolena a začala zhluboka dýchat. Slyšela jsem kroky, byl Liam. "Co se děje Alex?!" Zeptal se starostlivě. "Já se mě-" nedořekla jsem to protože jsem vykašlala krev. Liam mě popadl a rychle běžel k .... veterině!? "Deatone!?" Vykřikl a dal mě na stůl pak přběhl týpek, měl černou pleť a neměl vlasy. "Kdo to je ! Co se stalo Liame?!" Vykřikl a Já kašlala krev a sedla si na kolena. 

"Cat prophetis" řekla jsem a začala mi růst srst

"Jasně" řekl ...Deaton? Jo Deatone a vzal si do ruky injekci a píchl mi ji do krku

"Díky" to je jediny co sem vyslovila

Spadla jsem do spánku.

TAKŽE ČUUUUS LIDI DALŠÍ DÍL 

DOUFÁM ŽE SE LÍBIL A JINAK JESTLI CHCETE TAK MŮŽO PO PÁTÝM DÍLE VYDAT ASK OKAY ? OKAY TAK ČAU



Nová tvář [Teen wolf FF ]CZKde žijí příběhy. Začni objevovat