Rozdział 7

8.7K 647 102
                                    

Szeryf: Poszukiwana to rudowłosa szesnastolatka. Inne cechy wyglądu?
Stiles: 161cm wzrostu, zielone oczy blada cera, a jej włosy to truskawkowy blond.
Szeryf: Doprawdy?
Stiles: Tak.
Szeryf: Chodź no tu. Co ty tu jeszcze robisz?
Stiles: Zapewniam wsparcie moralne. Szeryf: Masz zapewnić sobie powrót do domu. Gdzie twoje miejsce.
Stiles: Mogę to zrobić.
Szeryf: Świetnie.

Sezon 2, Odcinek 1
______________________________________
Trener: Jedziemy. Mam ogłoszenie, zbierzcie się. Szybciej. Danny załóż koszulkę. Stilinski ciebie też to dotyczy! No już. Jesteście wszyscy? Słuchajcie. Policja prosi o pomoc w poszukiwaniu dziewczyny. Jest chora. Włóczy się gdzieś. Całkowicie naga.
Klasa: *gwizdy*
Trener: Dziś w nocy ma być poniżej 4 stopni. Kiedy ostatnio biegałem nago w taki mróz... Straciłem jądro. To nie może przytrafić się jakiejś niewinnej dziewczynie. Policja organizuje ekipy poszukiwawcze. Zapiszcie się, znajdźcie dziewczynę, a dostaniecie 5 na koniec.

Sezon 2, Odcinek 1
______________________________________
Jackson: Lydia lata nago po lesie. Co mnie to?
Scott: Wiemy, że może się przemieniać.
Jackson: Przemieniać?
Scott: Tak. Przemieniać.
Jackson: W...?
Stiles: Jednorożca. Jak myślisz kretynie?

Sezon 2, Odcinek 1
______________________________________
Scott: Masz coś mocniejszego niż kajdanki?
Stiles: O wiele. *Z szafki Stilesa wypada długi łańcuch*
Trener: Część mnie chciałaby zapytać, ale druga część mówi mi, że kryje się za tym coś niepokojącego, więc po prostu odejdę.
Stiles: Dobry wybór.

Sezon 2, Odcinek 2

Śmieszne dialogi z "Teen Wolf" Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz