Gösteri

1.1K 64 19
                                    

"Bize iki kişi lazım. Kimler sahneye çıkmak ister."dedi Dipper.  "Şu beyaz saçlı tontis çocuğa ne dersin? Çok Şirin."dedi Mabel.
"Gideon sahneye. Sende Pacifica Southwest."dedi Dipper.  "Kalkmaz isek. Ne olur?"dedim. "Ne mi olur?"dedi Dipper sahneden inerek. "İşte bu olur!"dedi beni kucaklayarak. "Bırak beni. "dedim. "Asla."dedi Dipper.
"Hadi tontiş gel sahneye."dedi Mabel. "Gelmez isem sende mi öyle yapacaksın?"dedi Gid.
"Evet."dedi Mabel. Gideon sahneye geldi.
"Evet güzelim. Siz arkada gördüğünüz dolabın içine girin."dedi Dipper elini belime sararak. "Dolaba girmek istemiyorum."dedim. "Ya dolaba girersin yada beni öpersin. Dudağımdan."dedi. Karnına vuracak iken kendimi ona sarılırken buldum. "Hmm. Dolaba gireceğim."derken Dipper kafamı Mabel'e çevirdi. O Gideon'u öptü.😱😱😱😱
Hemen dolaba girdim. Gideon da öyle. Onlar konuşurken dolabın arkasından çıktık.  Sahnenin arkasını geziyorduk.  "Pacifica! Yüzün bembeyaz olmuş ne oldu."dedi Gid. "Gideon bu bizim girdiğimiz dolabın aynısı. Ve bunda ceset var!"dedim.

 Ve bunda ceset var!"dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece dolaba bakın.)
Hemen sahneye yani dolabın  içine gittik.
Alkışlar ile dolaptan indik.
"Sıradaki gösteri için gerekenler gelir iken biz diğer numaraları yapalım.
İlk ben başlayacağım.  Pacifica şu anda düşündüğün şey olmayacak. Güven bana."dedi Dipper. Yüzümü kendisine doğru çevirdi. Öpmek için yaklaştı. Bütün herkes bize bakıyordu. Kızların hepsi 😠😠😠😠aynen böyle idi.
"Öhö Öhö öhöm."dedi Gideon.  Hemen geri çekildim.  "Sıra bende." dedi Mabel.  Gideon ve beni mavi ışık içine aldı. Havaya kaldırdı. Beni Dipper'a yaklaştırdi. Gideon'u ise kendine. Kıpırdayamıyorduk. "Ve buda bu kadar. Aha malzemeler gelmiş."dedi Mabel. Oh sonunda hareket edebiliyorum.  "Tekrar dolaba Hayatım ve -"dedi Mabel ekledi. "Tontiş aşkım."dedi Mabel.
Dolaba girdik. Kılıçlar falanda okey.  Bize bir şey olmadı. Dolaptan çıktık. "Yardımcılarımız için büyük bir alkış lütfen. Kızlar kıskançlık yapıp alkışlamamazlık yapmayın."dedi Dipper. Herkes bizi alkışladı.
"Gösteriyi izlediğiniz için çok teşekkür ederiz. İyi akşamlar."dediler.
Kulübeye gittik. Yatağıma yattım. Uyumaya çalışıyordum.
5 dakika sonra :#_#

Gözlerimi açtım bir baktım ki Mabel Gideon'u uçarak izliyor. Korktum. O zaman o da burada. Kafamı çevirdim.  "Uykun mu kaçtı?"dedi Dipper.
"Evet senin?"dedim. "Uyumak için seni izliyorum. Çok güzel uyuyorsun."dedi. Kızardım. Dudaklarıma yaklaştı. Tam öpecek iken Gideon uyandı. "Aaa. Siz ne arıyorsunuz burada? Dipper Pacifica ne oluyor burada!"dedi. Son anda çekildim. "Çocuklar odanıza geliyorum. Size bir şey aldım. 3'e kadar sayın."dedi Bud Amca. "Görüşürüz. Ver bir yanak."dedi Mabel Gideon'a. Gideon yanağını uzattı. Mabel öptü.😱
"Bende istiyorum  Pacifica."dedi Dipper. "Rüyanda görürsün."dedim. Elimi tuttu minik bir öpücük kondurdu. Gittiler. Bud Amca elinde kedi ile geldi. Hemen kucağıma alıp uyudum. Onu düşünmeden edemiyorum. Ahh ne yapacağım ben?
Size soruyorum:
A)Hislerimi öğreneyim.
B)Hislerimi nasıl öğreneceğimi öğreneyim.
C) Ona bana neden böyle davrandığını sorayım.
D) Annemleri arayıp eve geri döneyim.

Mavinin Mor TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin