Story Line and Written By
"EuropaYooSulHan"
"အိုေအးေအးအို...ေအးပါမငိုပါနဲ႔ကေလးရယ္..တီတီတာတာေလးေရတိတ္ပါကြယ္....."
Chanyeol ဘယ္လိုပင္ခ်ီကာေခ်ာ့ေနေသာ္ျငားတဝါးဝါးငိုေနေသာ hunnie မွာတိတ္မသြား...အသံကုန္သာဆက္တိုက္ထြက္ရင္းငိုျမဲငိုဆဲ....
သူ႔မွညကလဲတညလံုးကေလးေခ်ာ့ေနရ၍မအိပ္ရေသးသလိုအခုလဲတေမွးေလးေမွးမိပါရဲ႕...ကေလးငိုသံေၾကာင့္ႏိုးလာကာျပန္ထရျပန္သည္..
သားေလးကိုသူမထည့္ေပးခ်င္လိုက္၍သာ...
အမွန္ဆိုလွ်င္သူမအိမ္ေပၚကဆင္းသြားတည္းကသားေလးကိုထည့္ေပးလိုက္လို႔ရသည္...သို႔ေသာ္ ထိုလိုမိခင္စိတ္မ႐ွိသားသမီးအေပၚေစတနာမ႐ွိသူမ်ိဳးႏွင့္သားေလးကိုမထည့္လိုက္ႏိုင္၍သာ...
ကေလးထိန္း၁ေယာက္ေတာ့အျမန္႐ွာမွျဖစ္မည္...ဒီပံုစံအတိူင္းသာဆက္သြားေနလွ်င္သူဘယ္လိူမွအဆင္ေျပမည္မထင္....
ကေလးထိန္း႐ွာေဖြေရးရံုးကိုအျမန္ဆက္သြယ္ကာကေလးထိန္းတေယာက္အျမန္ဆံုးလႊတ္ေပးရန္သာအေၾကာင္းၾကားသည္....
ေစ်းကိုလဲ၂ဆေလာက္ေပးထားသည္မို႔ယေန႔ခ်ကိခ်င္းပိူ႔ေပးမည္ဆို၍ဟင္းကနဲသက္ျပင္းခ်ႏိုင္သည္....
တေန႔လံုးရံုးမွအလုပ္ေတကိုတေယာက္တည္းအိမ္မွာကံုးရံုးလုပ္ရင္းကေလးကလဲေပါင္ေပၚမွာတင္ထားရေသးကာႏို႔ဘူးတိုက္ရင္း....
တံခါးေခါက္သံၾကား၍ ကေလးထိန္းမ်ားေရာက္လာၿပီလားသူအေျပးေလးသြားဖြငိ့သညိ....
"Park Chanyeol လားဟင္...."
"ဟုတ္ပါတယ္ က်ေတာ္ပါ...."
"ဟုတ္က်ေတာ္ကကေလးထိန္း byun baekyun ပါ...ဆက္သြယ္ထားလို႔ေရာက္လာတာပါ....."
"အေတာ္ပဲဗ်ာဘယ္ေလာက္ေတာင္ေမွ်ာ္ေနရသလဲဆိုတာဝင္ပါဝင္ပါ"
Baekhyunအိမ္ထဲဝင္သည္ႏွင့္မ်က္လံုးလဲျပဴးကာပါးစပ္ပင္အလိုလိုဟသြားသည္....
တအိမ္လံုးဝယ္ကေလးအႏွီးေတြ diver ေတၿဖင့္႐ူပ္ပြေနၿပီးအဝတ္အစားေတကလဲၾကမ္းျပင္မွာပြျပဲလ်က္....
YOU ARE READING
1K Special Collections
FanfictionFinally, The Group has reached to 1K followers. So we all prepared a present for you guys who followed and reading fictions of this gp.... please enjoy.