FanBoy Puppy(kyalsin92)

4.6K 579 8
                                    

"ကဲ..အမိေျမကို ျပန္ေရာက္လာတဲ့ ခံစားခ်က္ေလး ေျပာပါဦး.."

ပါးစပ္နားေလးမွာ လက္သီးဆုပ္ေလးထိုးေပးျပီး မိုက္ပံုစံလုပ္ရင္း ေမးခြန္းေမးလာတဲ့ JongInလက္ကို က်ေနာ္ ပုတ္ထုတ္လိုက္ရင္း..

"ေတာ္စမ္း..ငါတႏွစ္တေခါက္ေတာ့ ကိုရီးယားကို အေရာက္ျပန္ျပန္လာၾကပဲကို..အပိုေတြ..။"

JongInက က်ေနာ့္အေျပာကို တဟီးဟီး ရယ္ရင္း က်ေနာ့္ပခံုးကို ခုန္ဖက္လိုက္ျပီး..

"ေျပာပါဦး..ဒီတေခါက္ေရာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာေနမွာလဲ designerႀကီး Park Chanyeolရဲ႕.."

သူ႔အေမးကို က်ေနာ္ စဥ္းစားလိုက္ျပီး...

"မသိေသးပါဘူးကြာ..အနည္းဆံုး တစ္ပတ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေပါ့ကြာ..."

JongInကေတာ့ ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ျငိမ့္ျပလာျပီး...

"မင္းfanေတြ လာမႀကိဳပါလား ဒီတေခါက္ေတာ့.."

သူေျပာမွ က်ေနာ္ ေလဆိပ္ေပါက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အရင္ႏွစ္ေတြကလို က်ေနာ့္ကို လာႀကိဳတဲ့ ေက်ာင္းသူေကာင္မေလးေတြရွိမေန..။

က်ေနာ္ သေဘာတက် ရယ္လိုက္ျပီး...

"ဘယ္ရွိမလဲ..သူတို႔က ငါမနက္ျဖန္မွ ေရာက္မယ္လို႔ သိၾကတာေလ..."

"ဒါဆို မင္းက တရက္ေစာျပန္လာတာေပါ့.."

"ေသခ်ာတာေပါ့..ငါေစာျပန္တာထက္ ငါျပန္မယ့္ရက္ကို တရက္ေနာက္က်ျပီးမွ ေျပာလိုက္တာဆ္ုိ ပိုမွန္တယ္..."

JongInကေတာ့ က်ေနာ့္ကို မ်က္ႏွာရႈံ႕မဲ့ ၾကည့္လာျပီး...

"မလြယ္တဲ့ေကာင္ပဲ..ကိုယ့္fanကိုေတာင္ ျပန္လိမ္ေျပာတဲ့ေကာင္..."

"ငါလည္း အိမ္ကို ေစာေစာျပန္နားခ်င္လို႔ပါကြာ.."

မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ က်ေနာ္ေျပာလိုက္မွ အႏွီသေကာင့္သားေလးက စာနာသြားတဲ့ရုပ္ေလးနဲ႔...

"ေအးေနာ္..မင္းဒုကၡကလည္း ခက္သား..၊Idolလည္းမဟုတ္ရပါဘဲနဲ႔ ေကာင္မေလးfanေတြရွိေနတာ..."

"ဒါကေတာ့ ငါက ရုပ္ရည္လည္း ရွိတာကို.."

မာန္ခ်ီရင္း ေျပာလိုက္တဲ့ က်ေနာ့္ပံုစံေၾကာင့္ JongInက ေခ်ာင္းတဟြတ္ဟြတ္ဆိုးျပလာတယ္...။

1K Special CollectionsWhere stories live. Discover now