5 Days (or) 5 years (PuppyYoda_lover)

4.1K 501 46
                                    

Baek's pov ;

" ေဟ့ေကာင္ေရ .. ဟိုမွာ မင္းရဲ႕ ဘိုးေတာ္ၾကီးေတာ့ တာ၀န္၀တၱရားအတိုင္း မပ်က္မကြက္ ေရာက္လာျပီေဟ့ !! "

နားခ်ိန္ ၁၀ မိနစ္မို႔ ဖုန္းေလးကလိေနတုန္း ေဘးနားက luhan နဲ႔ kyungsoo ရဲ႕ အသံေသးအသံေညာင္နဲ႔ ေျပာျပီးရယ္ေနသံေၾကာင့္ ဖုန္းကိုခ်ကာ အခန္းျပတင္းေပါက္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ..

" က်စ္ .. ဒီလူၾကီးကေတာ့ေနာ္ "

စာသင္ခန္းေရွ႕က ၀ရံတာကို စတိုင္က်က်မွီထားျပီး ကြ်န္ေတာ္ကို စိုက္ၾကည့္ေနေသာ လူၾကီးကို မ်က္ေစာင္းထိုးရင္း မေက်မနပ္ ေရရြတ္လိုက္မိသည္ ။

" မင္းကလည္းကြာ .. ဒီေလာက္လန္းလြန္းတာကို ဘာေတြ ျငင္းေနမွန္းမသိ .. "

Luhan ေျပာလည္း ေျပာခ်င္စရာပင္ .. Park chanyeol ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ထက္ တစ္နွစ္ၾကီးတဲ့ စီနီယာ .. သူမ်ားေျပာပံုအရ သူ႔မိဘေတြကလည္း ကိုးရီးယားမွာ ေတာ္ေတာ္နာမည္ၾကီးတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ .. ရုပ္ရွည္ကလည္း ေျပာစရာမလိုေလာက္ေအာင္ ျပည့္စံုလြန္းသည္ ။

ေက်ာင္းမွာ အေခ်ာဆံုး စာရင္း၀င္ .. သူ႔ကို လိုခ်င္တဲ့ ေကာင္မေလး ေကာင္ေလးေတြဆိုတာ ဒုနဲ႔ေဒး ..

ဒီေလာက္ ျပည့္စံုလြန္းတဲ့လူက ဘယ္လိုကဘယ္လို မ်က္စိက်ျပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို သေဘာက်သြားလဲမသိ ..

ဒါေပမယ့္လည္း အဲ့လူၾကီးက အေခ်ဗ် .. ကြၽန္ေတာ့္ကို သေဘာေနတယ္သာ ေျပာတာ သူကတစ္ခါမွ ကြၽန္ေတာ့္ကို စကားေတာင္လာမေျပာ .. သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြမွတစ္ဆင့္ ကြၽန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြ လာေျပာမွ သူကြၽန္ေတာ့္ကို သေဘာက်မွန္း သိရတာ ..

တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အခန္းေရွ႕လာမယ္ .. လူကို မီးပြင့္မတတ္ စိုက္ၾကည့္မယ္ .. ျပီးေတာ့ နွဳတ္ခမ္းတြန္႔ရုံေလး အထာက်က် ျပံဳးျပမယ္ .. သူအဲ့လို ျပံဳးျပလိုက္တိုင္း အခန္းထဲ မိန္းမေတြဆိုတာကလည္း တံုးပိသလို ေအာ္လိုက္ၾကတာဆိုတာ ..

" အျမင္ကို ကတ္တယ္ .. "

ကြၽန္ေတာ္ နွဳတ္ခမ္းဆူကာ မေက်မနပ္တိုးတိုးေရရြတ္လိုက္ေတာ့ ေဘးနားက luhan နဲ႔ kyungsoo ပခံုးတြန္႔ရင္း မနိုင္ဘူးဆိုတဲ့ပံုစံနဲ႔ ေခါင္းခါလိုက္ၾကေလရဲ႕ ..

1K Special CollectionsWhere stories live. Discover now