NİHAYET TATİL'DEYİZ

21 2 0
                                    

                                                                                                                                                                               Her zamanki gibi annemin sesiyle gözümü açtım.''alex kalk geldik 10 dakikaya ineriz.''diyordu.uçak kalktıktan 20 dakika sonra uyuya kalmışım sanırım.aslında bu heyecanla nasıl uyudugumuda bilmiyorum,neden bu kadar heyecanlı oldugumuda.oww dur birazneden bu kadar heyecanlı oldugumu biliyorum.sebebi ERİC.bundan 3 yıl öncede buraya gelmiştik.eric bir kurt o yaz eric'le tanışmıştım ve tabikide ona aşık olmuştum.o ona olan hislerimi ögrendi ve beni reddetti.en yakın arkadaşı olan Marty'e gidip'' o kıza söyle ben onunla hayatta çıkmam''demiş ve marty de gelip bunu bana söyledi.salak zaten ben senden sadece hoşlanıyorum sana bişey teklif eden yok.mal yemin ediyorum mal!! neyse bu olaylar olduktan 1  hafta sonra ben  los angeles'a geri döndüm.evde otururken facebook'a gireyim dedim. ve tabiki kendime engel olamayıp eric'e arkadaşlık istegi yolladım. yollamayacaktım ama iç sesim ''yolla şunu alex seviyorsun bu çocugu işte yolla şunu''diyordu.onunla her ne kadar savaşsamda savaşı o kazandı ve arkadaşlık istegi yolladım. ertesi gün televizyonda babam'la maç izlerken sıkıldım facebook'a girdim. bana gelen 10 bildirim arasında eric'in arkadaşlık istegimi kabul etmesi çekti.OMG!!!!!!!!!!! buna inanmıyorum gerçekten kabul etmiş olamaz.ama, ama kabul etmişşşşşşşş.!!!yeahhhhhhhhhh !!!!!!!!!! ben bunları düşünürken bana mesaj geldi. eric ''slm''yazmış. tanrım sanki öldüm ve cennetteyim.o sırada iç sesim''salak  bunları düşünene kadar cevap versene çocuga'' dedi. evet bu sefer haklıydı bende hemen slm yazdım ve konuşmaya başladık.bir yandan konuşup bir yandan iç sesimi dinliyorum.iç sesim ''alexkendini agırdan sat  çocugun üstüne atlama hemen''ama ben yinede duramıyordum. istemsizce sırıtıyordum.ve babamın sesiyle bu son buldu.

 - ne oluyor alex niye kendi kendine gülüyorsun?dedi. bende hemen ciddileştim.                                                                                                                             -yok bişey baba facebook'ta  bir caps gördüm ona gülüyorum.dedim.ohhh  kesin bunu yedi           

-tamam peki. demesiyle rahat bir nefes aldım.

biraz daha konuştuktan sonra o facesini kapattı bende kapattım.ve o gece uyuyamadım.mutluluktan havalara uçuyordum.ilk defa bu kadar mutluydum:).ertesi günlerde ben ona mesaj atıyordum ve oda cevap yazıyordu. ama bir süre sonra mesajlarıma cevap vermez oldu.sanırım onu kendimden bıktırmıştım.iç sesim ''sana demedimmi ben kendini agırdan sat çocugun üstüne atlama'' diye'' kapa çeneni iç ses'' deyebilmiştim.ama o haklıydı.eric'in çok ütüne gitmiş onu çok sıkmıştım.artık onu bırakmalıydım.ve bıraktımda o gün bugün'dür görüşmüyoruz.işte bunun için heyecanlıyım.çünkü oda buraya tatile geliyordu.onların burada evleri vardi.offf  heyecandan karnıma agrılar girdi.yaklaşık 10 dakika sonra uçagımız indive bizde inmeye başladık ama durun biraz bir kurt kokusu alıyorum.(biz insanların bindigi uçaga bindigimiz için bu biraz tuhaf geldi bana) etrafıma baktım ama onu göremedim hiç takmadan uçaktan indim kapıdan geçerek havaalanına girdik. ah yine o kurt kokusu ve tam solumdan geliyordu. soluma baktıgımda kokusunu aldıgım kut hızlıca yanımdan geçip gitti.yüzünü göremedim.hiç üstelemeden önüme döndüm.fakat babma baktıgımda babam endişeli bir suratla adamın arkasından bakıyordu.

- ne oldu baba bir sorunmu va?                                                                                                                         -hayır. bitanem yok neden?                                                                                                                                 -hiiiiiç biraz endişeli görünüyorsun da  ondan sordum.       

-endişeli degilim sadece heyecanlıyım.nihayet kızımla bir tatil yapabilecegim.dedi gülümseyerek

biz ailecek hiç tatil yapmamıştık. hep babamın işleri yüzünden babam los angeles'ta kalıyor ben ablam ve annemde buraya miami'ye büyükbabamın yazlıgına geliyorduk.son iki yıl hariç.ben bunları düşünürken büyükbabam karşımda belirdi. koşarak ona sarıldım.onu çok özlemiştim.büyükbabam'da annem gibi bir vampir'di .herneyse ben sarıldıktan sonra annemle babamda büyükbabam'a sarıldılar ve arabaya bindik.eve ne kadar çok yaklaşırsak benim heyecanımda o kadar artıyordu.işte geldik site kapısının önündeyiz.arabadan karşı siteye baktım.ericler oradalardı.o sitenin girişinde götülen çim sahaya baktım.genelde burada takılıyorlardı.bir grup erkek oradaydı.ewt bunlar onlardı hep grup halinde takılırlardı.onlara bakmayı kesip arabadan indim. valizleri alıp eve dogru ilerledim.kapıyı ablam açtı hemen ona sarıldım.onuda çok özlemiştim.ardınsan teyzem anneannem derken hekese sarıldım.sonra annem babam büyükbabam geldiler.oturduk sohbet ettik falan filan derken 10-15 dakika sonra kapı çaldı.gelen arkadaşım Bella'nın kuzeni demi'ydi.bizim geldigimizi ögrenince beni aşşagıya çagırdı bende hemen hazırlandım ve onunla beraber aşşagıya indik.demi bana karşı siteye gitmeyi önerdi bende tamam dedim.of tanrım gidicez ve beni görücekler yani eric ve grubundan bahsediyorum.eric sayesinde beni onun grubundaki herkes tanıyor.beni düşüncelerimden demi alıkoydu.

-eeee nasılsın alex?dedi ve konuşmaya başldık. o sırada siteye girdik.tanrım çok heyecanlıyım..... 

MELEZİN HİKAYESİWhere stories live. Discover now