Demi'yle sahile bir yere aturduk.sohbet etmeye başladık.onunda bugün dogum günüymüş.bende dogum gününü kutladım.konuşmaya devam ettik bana kışın neler yaptığımı hangi okula gittiğimi falan sordu.ha bu arada demi'de bir vampir:).ben deminin sorularını cevapladım ben ona soru sordum o bana soru sordu böyle vakit geçirdik.ama benim aklım hala eric'teydi.ona çok kızgındım.bunun acısını çıkaracaktım,ama durduk yere kavga çıkaramam mutlaka bişey yapacaktı ve bende buna karşılık intikamını alacaktım.ben bunları düşünürken deminin annesi aradı,eve gelmesi gerektigini ve amcalarının yanına gitmek için hazırlanması gerektigini söyledi.tabiki onları dinledim:D demi telefonu kapattıktan sonra kalktık ve bizim siteye dogru yürümeye başladık.tabi ne oldu bilin geldigimiz yoldan geri döndüğümüz için eric'lerin oldugu yerden tekrar geçtik.tam havuzun oradan geçerken havuza baktım. havuzda degillerdi, çıkmışlardı.biraz ilerledikten sonra site çıkışına geldik. site çıkışının orada eric'lerin takıldıgı çim saha bulunuyordu ve evet oradalardı.beni fark etmiş olacaklar ki kafalarını hızlıca bana çevirdiler ve sonrada sırıtmaya başladılar.hiç takmadan önüme döndüm ve tam siteden çıkacaktım ki arkamdan tanıdıgım kişinin sesi geldi.
-Alex. bu erica'ydı. erica bir kurt ama onu çok severim çok tatlı bir kızdır.iki yıl önce tanışmıştık.o zamandan beri çok yakın bir arkadaşımdır.
-Erica!!! diyerek ona sarıldım.çok özlemişim onu.
-merhaba Alex nasılsın?
-iyiyim sen nasılsın?
- bende iyi olmaya çalışıyorum işte.dedi gülümseyerek:D
- hey erica akşam takılalımmı?ben seni çagırırım biraz egleniriz.
-olur neden olmasın akşam saat 8 uygunmu?
-tabi ben çagırırım seni sonra görüşürüz.
-görüşürüz. dedi ve gitti .oradan ayrıldıktan sonra demi'yi evine bıraktım ve bende eve gittim.eve gittigimde bizimkiler sofra hazırlamışlar.anneannem,büyükbabam.annem ve ben de vampir olsakta ablam ve babam için yemek hazırlamışlar hemde benim bir diger yenım kurt olan yanım için hazırlamışlar. tabiki ben yemicem:D . ablam ve babam mutfakta yemek yerken bizde salon da kan içiyorduk.tanrım çok özlemişim! her neyse kanımı içtikten sonra odama gittim ve akşam için hazırlanmaya başladım. üstüme lacivertli gri çizgili bir bluz altına kot şort altına lacivert dolgu topuk ayakkabılarımı giydim.hafif bir makyaj yaptım ve saçımıda dagınık topuz yaptıktan sonra aşşagıya indim bizimkilere haber verdikten sonra dışarı çıktım karşı siteye geçtim. tanrım lütfen eric'lerle karşılaşmayayım.yolda hem yürüyor hemde telefonumla erica'ya mesaj atıyordum.
kime=Erica
-canım aşşagıya in ben geliyorum :)
kimden=Erica
-tamam canım ben hemen çıkıyorum :)
Biz mesajlaşırken karşımdan gelen kişilerin seslerini duydum ''şu alex degilmi?'' diyolardı. kafamı kaldırdım!OMG!!bunlar eric ve grubu karşımda duruyorlardı.!!