Başlangıç..

48 3 0
                                    

1. Bölüm
Ayşen bebek sadece bir hayatın kurbanıydı...

O mahsum bir kız çocuğuydu dünyayın en masumu yağmurlu soğuk bir havada Cengiz beylerin kapının önunde bırakılmıştı.
Cengiz bey kendisi avukat eşi ise sekreteri idi. 10 yıldır  evliydiler ama çocukları olmuyordu ne yaptılarsa evlatlık almayida düşündüler ama eşi yeliz hanım  kiyametleri kopardi ;
     Ben başkasının çocuğuna bakıp hamallık yapamam olmuyorsa napalim diyerek kestirip atti.
Cengiz bey sabah namazına kalktı ev çok soğuktu dışardan odun alacaktı ki   odunlukta birde ne görsün!!
Kundakta sarılmış bir bebek !!
Hemen  içeri aldı bir baktı ki mosmor olmak üzereydi sobayı yakıp kundaki bebeği ısıtmak için çıkardı kundağın içinden bir kağıt çıktı. Kâğıtta;
Öncelikle kızın ismi Ayşen  ona nasil kıydım bende bilmiyorum ya ölümü yada ayrılığı tercih etmek zorundaydı. Vefasız nankör eşim olacak lanet adam erkek çocuk olmadı diye öldürmeye kalktı bende sizleri bir aydır takip ettim ve tüm komşulara sordum hem sizin ihtiyaciniz vardi hemde benim size vermeye. Lütfen ona çok iyi bakın bide ona sakın hiçbir zaman ne evlatlık olduğunu nede kötü durum yasatmayin. En altına kabul edeceğinizi biliyordum Allah sizden razi olsun.diye mektubu sonlandırdı.
Cengiz bey bir yandan ağlıyor bir yandan da çaresiz bir şekilde elinden geleni yapiyordu .Hemen eşi yeliz hanımı çağırdı.
      Yeliz kalksana bize bir süpriz edilen bir mücize var.
       Ne diyorsun cengiz ne mucizesi?
        Hadi gel sorgulama?
Yeliz bebeği görünce çılgına döndü nerden geldi kim verdi nerden buldun bu bebeği çabuk anlat çabuk hemen polisi arıyorum hemen.
       Dur sakin ol yeliz bu bebeği kimseye veremem bu bizim olmali bizim.
         Kesinlikle böyle bir şeyi kabul edemem cengiz biliyorsun zaten konuşmuştuk bu konuyu.
         Yeliz şuan sağlıklı bir karar alamıyorsun lütfen sakin ol diyerek sakinlestirmeye başladı.
Cengiz bey bebeği kimseye vermeye niyeti yoktu.Tek sorun yelizi ikna etmekti.Bak yeliz ben çocuk sevmek istiyorum evimizde gürültü çıksın oynayan neşelendiren bir çocuk olsun istiyorum.
     Cengiz , kolu komşu neder bize farkında  misin ben arkamdan konuşturtacak  değilim heralde.
       Sen kabulette komşuları bir şekilde çözeriz.
       Nasıl çözeceksin nasıl nasıl!
        Taşınırız başka bir şehire hem sen demiyormuydun sıkıldim artık hemde fırsatı değerlendirmiş oluruz.
       Yeliz baksana çok tatlı bir bebek biz buna bakabiliriz lütfen ya lütfen neden beni anlamıyorsun.
Yeliz  mecbur kabul etmek zorundaydı çünkü mesele gerçekten  büyük bir tartışmaya gidiyordu.
   Bu kararsızlıkla Ayşen 'in eve geldiği  1 hafta olmuştu. Cengiz bey yüzünde güller açıyordu hemen bakıcı  aramaya koyuldu. Yeliz hanım cengiz beyi hiç bu kadar mutlu görmemişti ona hayır olmaz diyemezdi. Hem.o kadar huysuz bir bebek değildi.
     Cengiz , bu bebeği bir şekilde kabul ederim. Bu bebeğin herşeyi bize ait olucak ismini biz tekrar koycaz bakıcı falanda istemiyorum bu bebeğe ben bakıcam madem sen bu kadar istiyorsun yarın taşınıyoruz. İnternetten uygun kira evlerine bak. Gidelim burdan hemen.
Peki nereye yerleşicez düşündün mü  yeliz?
  Benim için fark etmez ama senin icin iş olanakların nerde iyi olursa oraya gideriz.
   Ben düşümdüm bize yakın bi yer olsun istiyorum yine akrabalarimiz geneli burda çünkü . Iş olanağida iyi diye düşünüyorum.
   Tüm planlar en ince detayina kadar yapılmıştı.
   Bavullar ,çantalar , poşet poşet eşyalar herşey hazırdı. İstikamet KOCAELİ 😀😀😀

Diğer bölümler çok acıklı maceralı;
Sizleri bekliyor takipte kalın lütfen..

MAYIS ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin