Niyahet yola koyulduk. Herşey hazırdı , şuanlık herşey yolundaydı.
Kafada cevapsız binlerce soru işareti vardı. Ama sırf sevdiği için bunlara katlandı o yufka yürekli kadın. Sıkı bir şekilde kollarında ona emanetti minik yavru. Hayalini kurup sahip olamadığı oysa şimdi kollarındaydı.
Belki de gelecekleri , umutları huzuru herşeyi o bebekti.
Cengiz bey heyecanla öyle araba sürüyordu ki sanki bir kelebekti içi pır pır...
Bir yandan gözü bebekteydi. Resmen hayalleri adeta gerçek olmuştu. Halen daha inanamıyordu .
Saatler sonra nihayet istikamete yaklaştık.
Ama trafik oldukça yoğundu kırmızı ışığa doğru yanaşıyordu temkinli bir şekilde taki arkadan gelen dehşet bir sesi duyana kadar zincirleme kaza olmuş ve cengiz bey direksiyon hakimiyetini kaybetti yeliz hanım bağırıp çağırması işe yaramayıp bunlar da kazanın kurbanları arasındaydılar. Evet kaza olmuştu.
Acil ambulans yetişti hemen.
Cengiz bey gözlerini açtığımda kendini hastanede buldu beyni sanki uyuşmuştu elinde ,belinde, kolunda ciddi ağrılar vardı. Şaşkın mahsum ifadelerle;
Hemşire hanım karım nerde,nasıl, bebeğim nasıl? Nerdeler lütfen söyleyin?
Bakın cengiz bey kızınız gayet iyi ama eşiniz kazada çok kan kaybetti hastahaneye ne yazık ki yetiştiremeden eşinizi kaybettiniz.
Cengiz beyin dünyası başına yıkılmıştı duyunca bayıldı.Doktorlar hemen ayıltmaya çalıştılar.
Tüm hayalleri alt üst olmuştu o bebeği zaten mutlulukları için istemişlerdi ama olmadı kader.
Oysa ki ne hayeller ne umutları vardı . Yalnız başına nasıl yaşarım nasıl?
Nasıl nefes alırım diye ağlamaktan gözleri şişmişti.
Hemen bebeği görmek istedi . Hemşireler hemen bebeği yanına getirdi . Cengiz bey ne diyecek , ne yapacağını gerçekten bilmiyordu.Kazanın aradan tam 1 hafta geçti .
Cengiz bey için yeni hayat, yeni bir yaşam stratejisi bekliyordu.
Ama hazırmiydi bu hayata kabullenmeye ama başkada bir çaresi de yoktu.
Herşey nasipmiş meğer Allahın takdiri böyleymiş diyerek evinin yolunu tutmuştu.
Evet o da yanındaydı o güzel bebek.
Hayatına o prenseste eşlik edecekti.
Hayatın tüm iyi yada kötü her konuda beraber yaşamaya karar verdi. O da olmazsa olmazdı.
Ama bu hayatı kabullenmek o kadar da kolay değildi.
Ne olursa olsun bebeği bırakamazdı yapamazdı, kıyamazdı yeni kavuşmuşken ayrılamazdı .----------------------------------------------------------
Yeni hayatında yeni maceralar sizleri bekliyor...
Takipte kalın..