Innledelse

4 0 0
                                    

Så har du meg da, en jente på ikke mer enn 17 år som bor på verdens beste plass; Bergen!
Nei, jeg er ikke perfekt, jeg er ikke populær men en ting har jeg! Verdens beste kjæreste og bestevenn, han heter Kay, og vi har vært sammen i tre år, elleve måneder og 29 dager (ja, fire år i morgen!)

Jeg heter Kaisa, jeg er fra Bergen og driver med fotball og spiller i band; zeroselfesteem! Jeg har mine to beste venninner, Karoline og Faica og min for perfekte kjæreste Kay.

Informasjon om hovedpersoner;
Kaisa (17); passe høy, er naturlig brunette og er passe tynn. Har nøttebrune øyne og en klesstil de fleste faller for. Er hjelpsom å har 5,8 i snitt, er sammen med Kay, en sukkersøt gutt som gjør alt for henne.

Karoline (17); Ikke skuffens skarpeste kniv, men driver med vildedighet på fritiden. Er sammen med skolen nerd Jonathan, og har en søt, "nerdete" stil.  Er snill og har 4,2 i snitt. Er naturlig ginger å har krystallblå øyne.

Faica (16); Skolens bitch? Neida. Har den "kule" bitchy stilen, men er søt som sukker på innsiden. Er passe høy, er blondine og har brune øyne. Er sammen med skolens badboy Casper, og er tydelig gravid selv om hu ikke innrømmer det. Hu har også 5,6 i snitt.

Kay (19); Egentlig født Kay Milan, men blir bare kallt Kay. Er kjæresten til Kaisa, og elsker henne over alt på jord. Han har brunt hår og krystallblå øyne, har en litt badboy stil men fortsatt ikke for badboy. Elsker Kaisa, hunder og pizza. Har 5 i snitt.

Jonathan (17); Høy, blond og har brune øyne, skolen nerd med 6 i snitt (ja faktisk!) Broren til Faica, men er rak motsetning av henne. Har en søt nerdete stil, og er snill helt gjennom.

Casper (18); Skolens "badboy". Er høy med brunt hår og brune øyne, driter i skolen men elsker Faica. Skulle gjerne gjort alt for henne, men er ikke alt han tillater seg. Har 3,2 i snitt, men prøver.

Blir jeg aldri normal?Where stories live. Discover now