14

7.4K 167 0
                                    

Nua pov.

" kau yang bersalah dalam hal ni! "

" ta tak ayah, cliff yang bawa dia lari dari malaysia "

" tak payah kau nak berdalih lagi, kau memang tak layak bersama dengan anak aku, rupanya selama ni dia menderita sebab kau! Suami jenis apa kau ni ha khairul?! "

" saya minta maaf yah, saya mengaku saya yang bersalah dalam hal ni. Saya minta maaf, bolehkan saya jumpa anak2 saya "

" kau nak jumpa cucu2 aku? Jangan harap aku nak bagi. Selagi kau tak berubah, tak sakiti hati anak aku, selagi tu aku tak akan bawa jumpa dia "

" ayah jangan macam ni, tolong lah ayah "

" kau berambus dari sini! Aku tak nak tengok muka kau selagi kau tak berubah! Keluar aku kata! "

" ARIFFAH! "

Kau dekat mana? Kenapa buat aku macam ni? Kenapa?! Kenapa kau ambil harta yang paling aku sayang? Kenapa

Air mata ni pun degil, sibuk je nak keluar, tak jantan langsung kau nua!

" abang makanan dah siap, makan jom "

" mika nissa jangan lari2 mama penat lah "

" abang tolong jangan buat saya macam ni! "

Kenapa dengan aku ni! Kau memang tak gunaa!! Isk!

End pov.

Seoul, korea

" mama tengok nissa ni, dia kacau abang buat homework! "

" khairunnissa jangan kacau abang mika, mari duduk dengan appa " panggil mikail dan menepuk tempat di sebelah nya

" mana ada nissa kacau, nissa nak tengok je " jawab nya

" takpe, nissa nak tengok kartun? Appa buka kan "

" nak! Nak! Cerita robocapoli "

" arrasseo "

Ary yang dari dapur membawa dulang berisi buah buahan

" mika mari makan buah, mama dah potong " pelawa nya

" yeah ada buah! "

" rayyan mana? " soal mikail

" tidur lah, dah kenyang " jawab ary

Jam 11 malam

" Ary " panggil mikail

" nae "

" aku bukan halau, tapi dah berbulan kau dekat sini, taknak balik jenguk suami kau "

" betul ke dia tu suami aku? Aku tengok pun macam bukan suami orang je, sana sini keluar dengan perempuan. Tapi tak sangka pula laki aku macam tu, hemm "

" mungkin dia dah berubah "

" dalam masa yang singkat ni? Kau lelaki kau pun tau kan? Aku tak percaya "

" well, aku baik okay.. tapi kenapa tiba2 dia berubah "

" mana lah aku ingat kau ni, tau2 aku sedar anak dah 3, suami tak pernah nampak kata suka buat hal, aku koma dia langsung tak datang tengok aku "

" kalau kau dapat abang macam cliff tu, sampai rayyan dah boleh lari pun kau tak boleh jumpa nua tu "

" kau tau ke pasal mamat tu? "

" tah lah, tapi dari pemerhatian aku, kau selalu dia sakiti, kau lupa ke mika kan kau lahirkan dekat korea, lepas setahun baru kau balik "

" aku pun pelik, kenapa korang tak suka dia eh, dia jahat ya.. kenapa lah aku kahwin dengan orang jahat, baik aku kahwin dengan kau "

KAU ISTERI AKU - KHAI AN [COMPLETED]Where stories live. Discover now