-Doar o saptamana pana incepe scoala!Doamne,cat am cautat despre acel director..James Awlick..
-Dragăăăă!Iar vorbesti singura?
Ana se ridicase de pe scaunul ei modest si s a dus sa si inchida usa camerei sale,vrand astfel sa nu o mai auda mama sa care si asa o consider destul de ciudata.
-Dar nu inteleg!Ce persoana de culoare alba nu are certificat de nastere?Stai...stai...ce fiinte nu au asa ceva?Miroase a paranormal..
-Sau a placinta!zise mama ei,dand buzna in camera intr un mod cliche ic.Puftim,purcede in a le...
-Mama,1.Nu mai vorbi cu neologisme si 2.De cat timp esti la usa?*
-Iar ora 19..inca o zi pana voi fi studenta la SHGS ..sa vedem ce mai zic prietenii...o stai...m am mutat din nou...dar vorbind de dubios,de ce mama mea nu justifica plecarea noastra din new york,budapesta,londra...iar casa asta noua este de asemenea dubioasa.Adica,de ce ai cumpara o casa pentru 2 persoane?Ma rog,maine am scoala soo...50 shades of black sau 50 shades of grey?
**
-Auuuuuuuuuuuuuuuu!
-Doamne de ce mi am pus alarma asta?Care este scopul de a..
Tatal Anei intra in incapere,aruncandu i Anei niste haine pe fata.
-Nu avem timp,imbraca te repede!
-Tata,puteam fi nude!Iei asta in calcul,nu?
-Vorbind de nude,mama ta stie la ce filme te uiti?
-Ma duc sa ma imbrac.***
-Uite scoala!Ce parere ai,Ana?intreba tatal ei,acesta amintindu si de amintirile sale in liceu.
-Tata,se uita baietii aceia la mine!Te iubesc,paaa!
Si asa,Ana si a inceput calatoria.S a dus catre scoala,ochelarii sai facand o una din specia rara de tocilari adorabili si in acelasi timp irezistibili.
-9A,9A,9A..
-Si tu esti acolo?intreba o voce baiat.Acesta era extraordinar..parul lui blond si ochii albastri..trasaturile unui adevarat nordic..poate ca strabunicii lui au fost mari vikingi,precum Rollo sau Ragnar Lothbrock..
-Ai de gand sa mi raspunzi la intrebare?
-Da,sunt.Scuze,esti prea
-Intrerup ceva?zise inca o voce masculina.Tin,btw zise el,ridicandu si ochelarii.
-Ana Michael.Si tu esti..
-Luke.Dar trebuie sa ajungem in clasa,stii asta nu?
-Da da.Dar ce ai pe mana?
Intrebarea il bulversa pe Luke,neavand un raspuns concret.Tin intoarse capul,prefacandu se ca nu a auzit ce tocmai a intrebat.
-Semn din nastere..
-Pe bune?Sub forma de stea cu 9 colturi simetrica?Mama ta a avut o dieta interesanta atunci cand..
-Si ea are unul identic.Provine din religia baha'i si...
-Va rugam sa va duceti in clasele corespunzatoare elevi!ridica tonul directorul adjunct.Nu dupa mult timp,acestia s au dus in clasele atribuite de catre director in urma cu 3 luni.
-Ceva nu este in regula...si vreau sa aflu ce...****
Bancile erau de cate doi,asa ca Tin si Luke s au asezat in aceeasi banca,lasand o pe Ana sa si gaseasca un coleg.Printe cei 20 de elevi,ea cauta pe cineva smart cu care sa vorbeasca,si atunci vazu un tip inalt si plinut cu un tricou pe care scria ,,Keep Calm and May the Force be with you''
-Star wars?Misto.As putea spune ca filmul care va debuta saptamanile urmatoare,rogue 1...
-Scuze,chipul tau m a facut sa ma pierd in cuvinte.Ma numesc Alex,iar tu esti...
-Ana.Incantata.Dupa ore,Ana voia sa i dea nr de telefon lui Luke pentru ca...motive asa ca il urma pe o strada nu prea departe de scoala.Dar a vazut ca Luke si Tin se ceartau,asa ca s a ascuns dupa un colt si se uita ca un spectator la cei 2;
-Mi a vazut mana!Ce putem face?
-Viktor nu trebuie sa afle de asta!Chiar daca noi facem parte din clanul Gremory,nu trebuie sa o lasam in viata.
-Intradevar.Papa Viktor nu va fi multumit.Sunt fiul lui Viktor,cel mai batran eldar,dar tot nu mi pot permite una ca asta.
-Taci(Tin se uita la cer,aparent simtind o ceva)
Marcus.E aici.
-In bucuresti?Doamne,chiar asa de rau ne vrea morti?
-Aparent.Anunta l pe Viktor.Eu ma duc sa ma ocup de fata.Catre cititori:Voi incerca sa fac un capitol pe zi,sambata si duminica 2.Multumesc celor 9 care mi au citit primul capitol.Sper sa va placa si acesta
CITEȘTI
Devenirea
VampireAna obisnuia sa fie o fata normala dar putin ciudata si super interesata de paranormal.Dar totul se schimba cand ea intra in contact cu Luke,un vampir copilaresc,desi batran de sute de ani.Nu dupa mult timp,Ana se integreaza.Dar va fi oare la fel?