Vrei si tu?

12 17 2
                                    

-Oh doamne,oh doamne!Trebuie sa fug repede si...
-Si ce?zise Luke din spate,simtindu i respiratia pe spatele ei.
Ana cazu uitandu se pierduta la Luke.
-K,ai doua optiuni;
1-Te voi omori acum pentru ca mi am vazut semnul.
-Si doi?
-2-Te fac pionul casei Gremory.
-Pion,cum adic...
Luke se repezi si a muscat o de gat,parca sugand viata din ea.Un politist din apropiere ii vazu si se repezi cu pistolul la Luke.Acesta fu nevoit sa o lase pe Ana in pace,corpul ei plapand cazand pe podea
-32-B;am nevoie de intariri,om presupus mort.Ucigasul e in fata.
-Oh,doamne cate formalitati.Stii ca te pot stoarce nu i asa?
-Mainele sus sau trag!
-Ia trage ma,spuse Luke batjocoritor,avansand catre politist.
Se auzi zgomotul asurzitor al pistolului.Luke fusese inpuscat.
-Deci nu cred!Voi curcanilor nu intelegeti ca eu dau bani pe blugi?Adica pe bune,trebuie sa m i schimb tot timpul cand aveti voi nevoia sa trageti?
-Tu...tu...cum?
Luke isi puse mainile pe umerii politistului,acesta parca inpietrind.
-Uite cum facem,geniule.Vei lua acea jucarie pe care voi o numiti statie si ii vei spune ca un civil ti a luat statia.
-Nu voi face asta,ma vor da afara!
-Ei bine,daca nu faci asta...
Luke fuse intrerupt de Ana,care sarise pe politist,acesta fiind eviscerat de ea.
-Ce mi plac puii.Haide,mananca l.
Ana nu i raspunse.Doar manca.Luke stia ca primele 12 ore o fac sa aiba energie aproape nelimitata.
-Ce bine ca se intuneca.Altfel ai fi arsa de soare.Ma intreb cum au aflat regizorii filmelor de asta...
Dar nu avuse timp sa termine,Ana fugind prin cartier,cautand mai multa hrana.
-Doamne,ce o sa mi faca Viktor.Bine ca ea nu stie sa si foloseasca abilitatile zise Luke,mergand cu o viteza asa mare,parca teleportandu se,cautand o pe Ana.

*
-Ajutati ma,ajutati ma,imi mananca nepotul!striga o doamna batrana catre Luke.
-Selectia naturala draga.Acum dute si consuma oxigenul in alta parte.
Femeia facu infarct,dar surprinzator Luke radea.
-Mananc o si pe asta,dar dupa cum arata are zgarciuri.
Ana termina baiatul si manca si bunica.Nu dupa mult timp,lesina.
-Wow,a reusit sa ramana treaza 7 ore.Va fi un pion bun,adauga el inainte sa o ia si sa plece cu ea de acolo.

**

-Ai facut ce? intreba mirat Tin,uitandu se la Ana.
-Stai cuminte,tura.Fara mine,tu nu existai.
-Ce frumos comentariu,luand in calcul ca ne stim de 400 de ani.
-Doamne,nu fi asa boring.Viktor tocmai a pierdut aproape toata tabla luptandu se cu acei lycani.
-Unde sunt?intreba nauca Ana,ridicandu si capul de pe perna comfortabila.
-In vila Gremory,draga.Ce parere ai?ii raspunse Luke
-Ce s a intamplat?De ce am dintii asa?
-Pai cat tu faceai nani m am uitat din obiectele tale.Studiezi supranaturalul,dar nu stii ce suntem noi?Suntem un clan de vampiri,pe pamant de cand voi inaptilor va bateati cu sabii si sulite.Vorbind de asta,ce mai face Vlad?
-Vlad?Vlad,dracul?intreba bulversata Ana.
-Da!El.Suntem cunostiinte.
-K,e un vis, e un vis...
-Tin,fa te util si adu l pe Torvy.
-Imediat,prince,raspunse el.
-Cine e Torvy?
-Drakonidul nostru.
-Drakonid?
-Trebuie sa ti explic tot?
-Aparent.
-Atunci cand un cavaler se ducea sa salveze printesa de dragon,acum mult timp,el putea fi sedus de dragon si facut sa aiba copii cu ea.Ce rezulta sunt drakonizi,jumatate om jumatate dragon...
-Dar in totalitate inteligent,il completa Torvy pe Luke,astfel cei doi asezandu se pe scaune.
-Ce dragut esti...
-Iq tau este de 100.Amator.Al meu este de 4567.
-Da si eu mananc...
-Mere pe luna.La iq meu am si telekineza in arsenal,astfel..
-Puteti sa taceti odata?le ordona Luke cu un ton autoritar.Asa,acum ai vreo intrebare specifica in afara de wowowo este real sau alceva de genul acela?
-De fapt chiar am:De ce ii spui lui Tin tura si mie pion?
-Atunci cand clanurile de vampiri nu se inteleg,in loc sa se omoare in dimensiunea asta,o fac intr un univers paralel,sub forma sahului.Dar nu atat de simplu.In primul rand,eu sunt regele,tin e tura iar tu esti noul nostru pion.
-K acum am mai multe intrebari.1-Cum va duceti in alte dimensiuni?
-Pai e mai simplu decat crezi.Majoritatea clanurilor au diferiti magi pentru a face asta.Dar si Torvy aici de fata poate face asta.
-Aha..si cine e viktor?
-Directorul!Doamne,chiar ai crezut numele ala prostesc?El e un eldar,nascut inca de cand voi ati evoluat din paros in maj putin paros.
-Si daca tu esti regele,el ce este?
-Jucatorul.El nu se implica decat in cazul remizei in meci,dar ne poate da directii daca este necesar.
-Si suntem doar noi 5?
-Supranaturali?Nu,normal ca nu.Sunt destul de multi.Plus ca noi suntem vanati de Marcus momentan.
-Cine este Marcus?
-Liderul care a unit 2 satre de varcolaci in una putin mai mare.
-Ce inseamna putin?
-Cam 200 de membri.
-Cum poti fi asa de ok cu 200 de varcolaci pe urmele noastre?
-Simplu:Ii omoram pe rand.Doar nu crezi ca stau toti grupati nu?
-Fata se gandeste la parintii ei.Mai bine se duce acasa,zise Torvy.
-Intradevar.Vezi ce faci,pawn.
-Da,sigur.Ne vedem maine la scoala atunci.
-Bine pa!
-Salut

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 06, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DevenireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum