Holly Larsson
Dziewczyna z bląd włosmi, lekko sięgają jej za ramiona. Idealne malinowe wargi i ciemno brązowe oczy, prawie czarne. Dziewczyna jest wysoka (coś około 173 cm wzrostu), Holly ma 19 lat. Nie ma idealnej historii... Jednak dwuch przyjacieli i przyszywana (chyba tak to się nazywa/od autora) siostra w jakimś stopniu naprawili jej życie.Blądynka to skromna i słodka dziewczyna. Uczulaona jest na krzywdę drugiego człowieka. Zawsze myśli o innych podejmując najprostsze decyzje. Nie nosi wyzywających ciuchów i nie używa makijażu. Ma idealnie gładką cerę, nie podoba jej się to jak bardzo jest blada.
Życie zostało blizny w jej sercu... Nie tylko, z powodu problemów ciała się. Na pocięte uda i ręce, od nadgarstka do łokcia ( ze strony zewnętrznej/od autora).
Rodzice ciemnookiej nie żyją...
Kate Spencer
Kate to 20-letnia brunetka. Włosy sięgają jej do tyłka, jednak nie są tak gęsta jak u Holly. Ma zielone oczy. Lubi wysokie szpilki (nie jest tak wysoka jak Holly ma coś około 167 cm wzrostu) i obcisłe sukienki, ale nie jest typem plastiku. Nigdy niczego jej nie brakowło...Jest otwarta na ludzi i odwarzna. Lubi się zabawić. Nie nadużywa alkoholu. Podejmuje czasem pochopne i nie przmyślane decyzje.
Życie nauczyło ją, że zawsze jest nadzieja. Nigdy się nie poddaje i dobrzy do celu. Nie warzne czy chodzi tu i zapach mydła, czy o kłótnie z rodzicami o imprezę.
Lubi siebie...
Rayan Compry
Wysoki blądyn o pięknym niebieskim spojrzeniu. Bo prawie 190 cm wzrostu to nie mało. Ma widoczne kości policzkowe. Bląd włosy ma z boków zgolone a na ślodku postawione na niewielkiej ilości żelu. Lubi ubierać się modnie, najbardziej jednak kocha rurki z lekko "zwisającym" krokiem (nie wiem jak to napisać i mam nadzieję, że wiecie o co chodzi/od autora). Chłopak ma 21 lat.Jest jednym z trójki osób, którzy wiedzą co przytrafiło się Holly. Rayan to dobry chłopak, potrafi być zabawny i w sytułacjach wymagających tego jest bardzo powarzny. Lubi, aż za bardzo imprezy. Zanim podejmie decyzję potrafi nawet zadługo się zastanawiąć. Jest mistrzem w spalaniu tostów.
Życie nauczyło go, że zawsze jest nadzieja i nigdy nie wolno wątpić w siebie. Zawsze tzreba wierzyć że sie uda, nie ważne czy chodzi o to by nie spalić sobie kolejnego tosta, czy zadać prawo jazdy.
Lubi swoje życie...
Dylan Black
Dylan to wysoki brunet. Włosy lekko mu się kręcą i może, dlatego ma taką fryzurę jak Bradley Simpson. Jest wysokim chłopakiem, kilka centymetrów niższy od Rayana. Lubi rurki, ale zdarza mu się ubrać dresy. Ma 20 lat.Jest zabawny i nie wstydzi się tego, że kocha smerfy. Zalicza się do kręgu trzech osób znających historię Holly. Lubi się czasem mocno zabawić, jednak zdecydowanie woli spędzić wieczór sobotni z przyjaciółmi w domu, niż w klubie. Zdarza mu się podjąć nie przemyślaną decyzje, ale jak to mówi "zawsze lepiej podjąć pochopną decyzje niż zastanawiać się dłużej niż Rayan".
Życie nauczyło go, że zawsze pojawi się ktoś i pomoże. Kocha swoich przyjaciół i mógłby zrobić dla niech wszystko.
Żyje chwilą...
👣👣👣👣👣
Jak obiecałam w moje urodziny miał się pojawić prolog. A dziś mamy 9 grudnia i prolog. Zastanawiam się czy ktokolwiek to przeczyta... Każdej osobie, która to przeczyta z całego serca dziękuję. Jeśli ktoś zostawi gwiazdkę lub komętaż, ciężko mi uwierzyć, że to możliwe. Jednak takiej osobie dziękuję bardzo bardzo! 👉 💓👈 Każdy wasz komętaż, czy gwiazdka wywołuje na mojej buzi szczery uśmiech, czy metalowy wyszczerz terminatora. 😁 lub 😆. Ten metalowy wyszczerz to dla tego, że noszę aparat na zęby. Pozdrawiam szyszki osoby które noszą aparaty na zębach i mojego Kacpra, który nie wie, że jest mój i też ma aparat.
Troszkę się rozpisałam...
Tak czy inaczej dziękuję i przepraszam za błędy!
😙😙😙😙😙😙😙😙💓💓
CZYTASZ
Nie potrafię
Teen FictionCzwórka przyjaciół wiedzie spokojne pełne zabawy życie. Holly po przerzyciach i trudnej przeszłości boi się dotyku męszczyzn. Ufa tylko Rayanowi, Dylanowi i ojcu. Jej biologiczna rodzice nie żyją... Pewnego dnia pojawi się ON. Całe ich spokojne życi...