- Kim? Ce cauți aici? o întreabă Logan pe Kim.
- Logan? Ce cauți tu aici?
- Vă cunoașteți? întreb eu nedumerit, dar ei continuă cu această conversație foarte "plăcută".
- Sunt acasă la fratele meu! Mai vrei alte informații? îi spune Kim lui Logan, iar el face o față de parcă Lady Gaga a venit la un concert fără hainele extravagante.
- Fratele tău? Jason, ești frate cu i... Cu ea?
- Credeam că o să fie capăt de lume doar pentru mine, nu și pentru cel mai bun prieten. Dar e ok, o urăsc. Și poți face la fel, le spun destul de amuzat de situație.
- Aa, drăguţ. Ne aduci ceva de băut? mă întreabă Logan, folosind prima oară în viaţa lui cuvântul "drăguț".
Cobor scările şi îmi amintesc că nu i-am întrebat ce vor de băut. Deschid uşa camerei mele foarte încet şi... Îi văd sărutându-se. Ce CUNOŞTINŢE APROPIATE mai sunt!!!
Fug repede pe scări, iau din frigider ce apuc şi bâjbâi clanţa uşii mele.
- Sper că nu voiaţi altceva,nu? le spun foarte agitat.
- Nu, e foarte bine. Mulţumim, spun amândoi la unison.
Nu apuc să le spun "Cu plăcere", pentru că în cameră intră Georgia, mama lui Kim şi îi spune să se pregătească de plecare. În SFÂRŞIT scap de ea!!!
- Ooo, ce rău îmi pare că pleci, Kim! Sunt chiar foarte îndurerat!, îi spun ironic.
- Şi eu te iubesc, Jason, îmi spune făcând o grimasă. Pa, Logan!
După ce Kim ieşi din cameră, aş fi vrut să îl bombardez pe Logan cu zeci de întrebări, dar nu vreau, încă, să îşi dea seama că i-am văzut sărutându-se.
***
Şcoala... Coşmarul oricărui adoleşcent. Aş minţi dacă aş spune că nu am note bune, dar... Nu învăţ de plăcere. Nimeni nu învaţă de plăcere.
Deschid uşa liceului şi văd holul gol. Niciun elev. Absolut niciunul!!! Mă duc spre clasa domnului Fitzgerald, profesorul de biologie, dar... E absolut goală. Chiar niciun elev. Au intrat în vacanţă fără mine??
Mă duc spre cantină şi nici nu deschid uşa bine, că...
- SURPRIZĂ!
- Ăm, ce zi e azi?, îi întreb.
- Prostuţule, e ziua ta, îmi zice Brianna, cea mai populară fată din şcoala care se dă la mine încă din clasa a doua.
- Aaa, da! Am pierdut noţiunea timpului.
Vin toți la mine, mă felicită, îmi dau cadouri și apoi pleacă spre clasele lor, iar în încăpere,am rămas doar eu și Brianna.
- Astăzi sunt singură acasă, deci... Ți-ai putea da petrecerea la mine!, îmi spune cu un zâmbet larg.
Am respirat ușurat, deoarece mă gândeam că îmi face propuneri indecente.
- Scuze, dar și tata e plecat deci o fac la mine. Apropo, ești invitată!, îi spun destul de stânjenit.
Deși aș fi vrut să nu o invit, tatăl meu și tatăl ei sunt buni prieteni și m-a obligat să o invit.
- Aa, ok. La ce oră?, mă întreabă foarte fericită.
- Ăm, încă nu m-am gândit. Dar cred că la opt. Îți trimit detaliile printr-un mesaj, îi zic foarte enervat, apoi dau să plec din cantină.
***
În sfârșit acasă! Trebuie să mă pregătesc de petrecere. Tata a angajat niște organizatori de petreceri, așa că nu m-am stresat deloc cu petrecerea. Totul va fi perfect.
Aud un ciocănit în ușă și mă duc să deschid.
- SURPRIZĂ, strigă...
CITEȘTI
Sora ta sau iubita?
Teen FictionKim a apărut în viaţa lui Jason ca o soră, dar timpul petrecut cu ea transformă sentimentul de frate-soră în dragoste. Oare vor putea fi împreună? Nimeni nu îi va împiedica să îşi trăiască povestea de dragoste?