Měl jsem zákaz na PC, což bylo fajn , protože jsem měl mobil a ten je lepší . Dny ale byli delší a čekal jsem na 1.března . Po dlouhým trápení jsem zas mohl na komp a comeback mýho počítače byl dobrej. Z Windows 7 na 10 ale nebylo to nej ..... šel jsem na mail a tam zpráva od Johna:,,jdeš ke mě na večírek,mám svátek?" radostí jsem hodil mobilem (iphonem 5 což byla pro mě nicka)o zeď a musel jsem zaběhnout do elektra a koupit ho.Pak jsem Johnovi odepsal:,,nemam problem,a kdy??"Čekal jsem jenom pár vteřin a tu zprávu od Johna máte tady:,,Tak za půl hoďky u mě jooo??"Na tu zprávu jsem koukal divně když jsem nebyl připravenej.Takže jsem ještě vzal auto a jel zpátky do centra a tam koupil 42 Vodku a Milku .Do tašky jsem mu hodil asi dvacku a sprintem jsem doběhnul až k jeho baráku.Zvoním a nikdo mi to nebral a v tu chvíli mi nedošlo že se odstěhoval na druhej konec města ,,do prdele" zakřičel jsem a nedivil bych se kdyby to slyšel i John.Tak mít asi 10 minut zpoždění a v tašce pro Johna jen vodku,dvacku a milku nebylo dobrý ,ale vím že John to neřeší.Vstoupím do baráku a tam Nicolas,Lucas,John,Peter,Michael,Lisa,Molly,Bella a ostatní jak zakřičej ,,PŘEKVAPENÍ"nenapadlo mě ni jinýmo než říct:,,WTF,si děláte prdel ze mě snad?!"
,,Tohle je za to , že jsi kvůli nám měl průšvih a za to ti dáme ještě jednu oslavu a tu velkou"řekl Lucas
Teď se otočím a za mnou dva velký stoly ( něco jako raut) a tam samý moje oblíbený jídla.
,,Nene,nene"jsem sotva hovořil ,jelikož už jsem měl plnou hubu jídla.,,To jste super kamarádi,ještě,že vás mám"jsem říkal z radosti.Další den jsem nemohl vstát z postele byl jsem tak ožralej a přežranej , že jsem se jenom převaloval a psal si s holkama na Massangeru.Dostal jsem od Belly , což je nejhezčí holka široko daleko tuhle zprávu:,,Ahoj Jacku , co děláš nešel bys se mnou na večeři do pizzerie?"
:-*
,,Klidně"jsem jí odepsal i když jsem nemohl vstát.Asi po hodině jsem si všimnul , že stojím a opírám se celou dobu o zeď na který byla díra od mýho mobilu.Večer jsem s Bellou ještě šel do hospody a tam jsem se tak ožral,že jsem teď už vážně nemohl vstát z postele.,,DO PRDELE!!!!😈" jsem zařval v šest ráno,když jsem zjistil ,že nemůžu vstát...