Прошка

74 6 70
                                    

Живота не винаги е справедлив с теб. Опитваш се да бъдеш по всякакъв начин  щастлив, но той те мачка! Не ти позволява, всякаш живота те мрази! Иска да си нещастен, а когато се случи да си замалко щастлив, преобръща историята ти наопаки като пясъчен часовник. Преповтаря всичко лошо, което ти никога няма да забравиш!
Посвещавам този разказ на "Жена" ми!
NotOkeyButItsOkey

На крачка от изгубената любов.
Преди да те стрешна бях момичето от собствения ми филм, което обичаше да се филмира с всеки човек, който види, и сега не е по различно, но ти си главната героиня в него. Живота ми се промени. Споделяше всичко с мен, за което съм искренно благодарна! За това, че споделих някой неща е защото сметнах за добре да кажа, за да не живееш в лъжа. Ти нямаше да посмееш да попиташ, защото те беше страх! Не знам дали се промени нещо между вас от тогава, но доверието помеждуни се разклати. Да, магарешки инат съм, като магаре застанало на мост и не иска да мине, имам си мои привилегии и не изпълнявам заповеди, каза, че може да пише. Зарадвах се, че ще имам приятел, който е приятел и на жена ми при мен гласи: "Приятелите ми са и твой приятели!" съжалявам, че при теб не важи същото!
Нашите моменти са незабравими и още пазя в сърцето си моментите, в които заедно бяхме тъжни и отново заедно се развеселихме. Харесваше ми да те правя щастлива и не ми харесваше да те правя тъжна по моя вина. В момента никаква мъка няма и никакво съжаление. Тези моменти няма да напуснат сърцето ми бъди сигурна. Продължава да ми пука за теб и да ме е грижа. Мисля те всеки ден и с Тео си говорим за теб 😆 но не е за лошо...бъди сигурна! Радвам се, че съм станала приятелка с него. А още повече се Радвам, че с теб съм приятелка, дори мога да кажа НДП!!!
Всичките ни караници преминаваха в забавни истории за всяка и се оправяхме, но ти се промени. Ти се промени след срещата ти със Сашко! Гадно е! Ти можеш да ревнуваш, а другите не могат ли? Ревнувам от Сашко, ок? Ако още не си го разбрала гадно ми е след като се появи. Ти самата се промени, вече не си същата... Всякаш те е обсебил, непрекъснато говориш за него, искам да споделя нещо, ти ме прекъсваш и веднага какво е станало с вас...караници и всичко.

Замислих се -Защо ми позволи да си пиша с гаджето ти, а не с някакъв си нов? Какво толкова ще направя? Какво? Ако не ми беше забранила щеше да сме си сега същите ❤ нямаше да има нужда от всичките тези глупости. Човек, да, правя всичко наопаки защото е по вълнуващо!

Може и да не ми проспиш, но ще ти кажа, че ти си самовлюбена и не можеш да изслушваш...искаш да се говори само за теб и ти да говориш за себе си...искаш да ти помагам, а на мен кой ще ми помогне? Кой? Ти ли? Кога? Затвори очите си, разклати глава и ги отвори, надявам се да видиш истинския свят, а не фантасмагорията в главата ти!

Продължавам да си те обичам и непрекъснато мисля за теб, но докато не осъзнаеш, че губиш най-ценните си хора до теб, заради някакви други, които не заслужават да са до теб и винаги се ядосваш и разтроиваш заради тях, не си заслужава. Ти направи своя избор -избра Сашко пред мен... Прав ти път!....

 Прав ти път!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FUNNY... BLOG[Завършен]Where stories live. Discover now