-[b] Janna Miracle [/b]
Leeftijd: 298. Ziet eruit als een 14- jarige.
Geslacht: meisje.
Gave: /. Heeft de kracht om direct te kunnen zien hoe een situatie in elkaar zit, en heeft een uitzonderlijk goed ruikvermogen, zelfs voor een vampier.
Functie in de clan: Leider.
Persoonlijkheid: Stil. Ze zegt niet veel, maar als ze iets zegt, dan heeft het wel degelijk iets te betekenen. Ze lijkt heel stijfjes en streng over te komen, maar als je haar goed kent dan weet je dat ze eigenlijk heel dapper, lief en wijs is. Ze wilt het beste voor haar clan, en is af en toe een beetje bazig. Ze kan haar zin enorm doordrijven. Ze komt op de anderen over als een rechtvaardige maar strenge leider, dus ze willen wel eens het een en ander voor haar verborgen houden, hoewel ze het uiteindelijk altijd wel door heeft. Ze zal zich, als het nodig is, altijd opofferen voor haar clan, voor haar vriendinnen.
Uiterlijk: ongeveer 1.65 lang, niet dik, niet dun. Ze heeft een rond gezicht met grote, gouden ogen. Als mens had ze felgroene ogen. Ze heeft lange kastanjebruine haren tot haar middel, met hier en daar een natuurlijke donkerblonde blonde of rode haarlok. Haar kledingstijl is meestal in de kleuren beige, rood, donkerblauw of zwart, en ze draagt het liefst een dikke wolle trui met een spijkerbroek en sneakers eronder.
Gewoontes: Ze heeft de slechte gewoonte om met haar voet te gaan tikken als ze nerveus is, tot irritatie van haar clanleden.
Relaties met andere clans: Goed, vooral met de Cullens. Ze heeft een heleboel clans leren kennen tijdens haar nomadenbestaan. Ze heeft ooit een relatie gehad met de vampierhybride Nahuel, maar hij verliet haar. Ook is ze bij de confrontatie geweest tussen de Volturi en de Cullens (Breaking Dawn part 2) als getuige voor de Volturi. Onder dwang, natuurlijk: Ze mag Carlisle veel te graag, en Alice en Jasper hadden haar gevraagd maar als ze voor hen zou getuigen en niet voor de Volturi, zou de Volturi direct een einde aan haar leven hebben gemaakt.
Achtergrond: Ze heeft honderden jaren als een nomade geleefd, op de traditionele manier. Ze is onderhand wel dierenbloed gaan drinken. Ze is per ongeluk getransformeerd. Op een slagveld tijdens de koude oorlog is ze leeggedronken, maar de vampier was onzorgvuldig en had haar achtergelaten, midden in haar transformatieproces, zonder te weten dat hij een vampier had gecreeerd. Ze werd door haar broers meegenomen om bij een nieuwelingenleger te komen maar hier is ze ontsnapt en ze is haar broers enorm gaan haten.
Overig: Heeft verschillende opleidingen gedaan. Ze heeft onder andere een medische, fotografische, zakelijke, psygologische en journalistieke opleiding gevolgd en ze heeft op het conservatorium gezeten, waardoor ze enorm goed kan pianospelen. Ze kan ook meer dan 15 talen vloeiend spreken.
-.Femke Karina de Stigter/Miracle
Leeftijd: 13
Leeftijd van wanneer veranderd: 13
Geslacht: Meisje
Gave: Goed kunnen verstoppen en niet echt opvallen.
Functie in de clan: Clanlid / newborn.
Persoonlijkheid: Extreem verlegen, zegt niet echt veel en praat zacht. Ze kan soms druk zijn maar meestal is dat niet
Uiterlijk als mens: Blauwe ogen, blonde haren en een bleke huid.
Uiterlijk als vampier: Rode ogen, geverfd rood haar, draagt meestal bruine kleur lenzen, make-up en een pruik zodat ze haar ouder schatten.
Gewoontes: Het liefst niet opvallen en gewoon stil meekijken/luisteren.
Relaties met andere clans: Ze kent niemand echt heel goed maar ze vind iedereen wel aardig. Seth is op haar ingeprent.
Overig: Seth was toen Femke nog een mens was op haar ingeprent, ze was een keer op vakantie in La Push en leerde hem toen kennen.
- Leanne van den Berg / Miracle.
Leeftijd: 150
Getransformeerd in de leeftijd van: 12
Geslacht: Meisje.
Gave: Mensen misselijk maken, zodat ze bij haar uit de buurt blijven.
Functie in de clan: Clanlid.
Persoonlijkheid: Stil en verlegen, maar soms heel druk. Als je haar eenmaal kent, is ze niet meer zo verlegen en wordt ze soms iets te brutaal... Maar verder is ze best wel stil.
Uiterlijk: Bruin haar tot over haar schouders. Voorlok aan 2 kanten, eigenlijk een pony die ze liet uitgroeien.
Gewoontes: Jagen op vissen in de zee.
Relaties met clanleden en andere clans: Gewoon vrienden
Achtergrond: Werd geboren in Nederland, bleef daar wonen tot haar transformatie, de jaren daarna vaak te vinden bij de kust van Azië.
- Guinevere Isabelle Hoogedijk/ Miracle. Maar ze wordt gewoon Gwen genoemd.
Leeftijd: 189 jaar oud.
Leeftijd van wanneer veranderd: 15.
Geslacht: Meisje.
Gave: /.
Functie in de clan: 2e clanleider (béta) en baas over de mensenzaken.
Persoonlijkheid: organisatie freak- druk- aardig, serieus.
Uiterlijk als mens: groene ogen, donkerblonde haren/zwarte haren/paars haar/rood haar. Blanke huidskleur.
Uiterlijk als vampier: Gouden ogen, donkerbruin haar. Dat kwam doordat ik het had geverfd toen ik een vampier werd.
Gewoontes: altijd het laatste woord hebben, veel denken aan mijn winkel, geen emoties tonen.
Relaties met andere clans: ze kon al Janna uit haar verleden. Femke vindt ze wel aardig maar ze kan het best op schieten met Leanne. Verder goede relaties met haar oude clans.
Overig: ze komt uit Nederland en komt nog daar graag. Ze is gecreeerd bij de Volturi maar ging weg omdat ze geen gave had. Ze kwam toen de Denaliclan tegen, die leerden haar de dieren- jaag gewoontes en haar een perfect amerikaan engels accent. Ze kan het perfect spreken maar heeft meestal een Nederlandse tongval. Ze kwam vaak bij de Cullens, tot ze een nomade werd. Ze leefde een enkel deccenia zo en kwam toen Femke en Janna tegen en nu zijn ze een clan en ze heeft haar eigen mode winkel.
- Fleur Miracle.