Eddig csak a könyv...

335 18 3
                                    

Na...
Ez a balek, aki most ír nektek, végre megnézte azt a két filmet, aniket már legalább hatszor elolvasott könyv formátumban.
Csak beszari volt, mert még a betűktől is összefosta magát. Bár, aztán az elhatározás megszületett...
Megnéztem az Útvesztőt és a Tűzpróbát...
Ja...
Nagy cucc...
De, egy kicsi, pici véleményt hadd nyilvánítsak róla:

1: Dylan miért nem a Teen Wolfos szinkronhangját kapta meg? Ez így nagyon felnőttes volt.

2: Newt miért ilyen nyeszlett? A srác egy kész röhej, mikor ujjatlanban kertészkedik...

3: Chuck (remélem jól írtam le) nem így halt meg. Miért annak az idiótának kellett megölnie?

4: Kell nekem ennyi Sirató belsőség? ( Na jó, azért az menő volt egy kicsit.)

5: Ha Albyt fejbe szúrják a Siratók miért nem hal meg rögtön?

6: Amikor az egyik VESZETTtől mentek a másikig az sokkal jobb is lehetett volna, mert a könyvben akkor rájuk támadnak a Buggyantak, mert busszal mennek.

7: A filmnek hála megértettem, miért kellenek a gyerekek az ellenszerhez. Ez a könyvből nem jött le.

8: Ez a csapolós cucc király. Agyleszívás...

9: A Buggyantak királyak! Jól néznek ki. (Jól aludni már biztos nem fogok tudni.)

10: Tetszik, hogy Teresa a második film végén átáll a VESZETThez. Meg ahogy a fiúkat dobálja zöldséggel...

11: Thomas és Minho az egyetlen két karakter a filmekben akik legkevésbé idegesítettek engem, ha megjelentek a képernyőn. A Newtot láttam meg, inkább kiprnderítettem volna az edzőhöz. ( Komolyan, dolgozhattak volna vele a forgatás előtt!)

Röviden ennyi...

Üzenem Neked: Fangörcsöm van #1 Where stories live. Discover now