#21

877 53 5
                                    

Em... No ostatnio bylo halloween
(Ta zośka miesiąc temu to ostatnio v: 👍)
Wiec tak moze taki special ?
Hehee.. Milego czytania ?

°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°°.°.°.°.°

00:10

Mikoshiba: Wiesz co dziś jest ?

00:12

Matsuoka: trzydziesty pierwszy października

O0:14

Mikoshiba: Iiiiii....?

00:16

Matsuoka: i impreza szkolna ?

00:17

Mikoshiba: No włsnie !

00:19

Matsuoka: I co ?

00:20

Mikoshiba: Za kogo się przebierasz ??

00:21

Matsuoka: Za wilka...  A ty za kogo się przebierasz ?

00:23

Mikoshiba: Moja postać za którą się przebieram ma cos wspolnego z wilkiem ^^

00:25

Matsuoka: Niech no zgadne czyżby czerwony kapturek

00:26

Mikoshiba: Maybe

00:28

Matsuoka: A na tą impreze czeba mieć maskę ?

00:30

Mikoshiba: Powinno się mieć ale nie trzeba, ja bedę miała

00:32

Matsuoka:  ja nie będę miał

00:34

Mikoshiba: Ławtwiej cię znajde :) A teraz dobranoc Rin :*

Użytkowinki Yuuki Mikoshiba jest offline

00:35

Matsuoka: Dobranoc Yuuki :*
Użytkownik Rin Matsuoka jest offline

31 października godzina 19:30

Pewna niska rudowłosa dziewczyna ubrana w czerwoną jak krew sukienke do kolan i tak samo krwistą i długą pelerynę i w czerwonej pięknej masce szła szybkim krokiem na sale gimnastyczną gdzie odbywała się impreza halloweenowa. Była już spóźniona o nie całe trzydziesci minut. Gdy weszła na sale na jej szczęscie nikt nie zwrócił na nią większej uwagi oprócz wysokiego wilka z bordowymi włosami który nie spuszczał z niej wzroku.

3

1 października 20:30

Jak narazie każdy się świetnie bawi oprócz naszego ukochanego wilczka który połyka wzrokiem małego bezbronego, no nie takiego bezbronego, czerwonego kapturka.   

31 października 21:30

DJ wreszcie puscił muzykę do wolnego tańca wszyscy dobierali się w pary i nasz głodny wilczek wreszcie zdobył swojego kapturka zaproszacy ją do tańca.

Po godzinie tańczenia [22:30] oby dwoje byli strasznie zmęczeni czerwony kapturek chciał już wyjść, ale wilki tak łatwo nie wypuszczają swojej zdobyczy.

Groźny wilk zaciągnął swoją ofiarę w spokojne i ciche miejscem jakim był basen. Jako groźny wilk znawca mięsa i tych podobnych musi wiedzieć jak z nimi postępować, napoczątku zawsze trzeba zrzucić skórę albo coś skóro podobnego w tym przypadku była to maska. Wilk musiał odłożyć tą piękną maskę jako znak że zdobył coś z tego polowania. Gdy znowu odwrócił się do swojej ofiary okazało się że jej nie ma ( on się odwrócił jakby co dop.aut) najwidocznej uciekła. Wilk się bardzo wkurzył więc zaczoł gonić swoją ofiarę, ale jak to na basenie zawsze bywa mokro to nasi bohaterowie musieli się poślizgnać i wpaść do wody. A że wilki z gatunku Matsuokowatego są bardzo dobrymi pływakami to po kilku chwilach czerwony kapturek był już w szponach złego wilka. Oby dwoje ciągle byli w wodzie i byli do siebie przytuleni. Było im bardzo wygodnie i ich twarze były bardzo blisko siebie jeszcze troche ! I już za chwile będzie pocałunek!

Ale jak to zawsze w bajce o czerwonym kapturku musi być myśliwy i w tym przypadku był nazywa się on Momotarō Mikoshiba. I on zepsuł tą świetną romantyczną scenę pytaniem "O to będę niedługo wujkiem?!" widzac ich prawie całujacych sie w basenie. Słysząc to Yuuki szybko wyszła z basenu i dała kilka kuśtańców ( Ja bardzo przepraszam nie pamietam jak to sie nazywa ! I jest jeszcze po północy xddd dop.aut a po co ja kurde podpisuje nikt wiecej tego nie pisze przecierz) Momotarō zwijał się z bulu na podłodze, a groźny wilk dryfował w basenie nie wiedzac co się właśnie stało.

00:10

Mikoshiba: Momotarō jak zwykle wszystko zepsuł!  Przepraszam za niego i dziękuje za taniec :*
Użytkownik Yuuki Mikoshiba jest offline

00:20

Matsuoka:  Nic się nie stało, kiedyś to powtórzymy ;) To ja powinien dziękować za ten taniec :*
Użytkownik Rin Matsuoka jest offline

XXX

O mój boże ! Jak ja dawno tego nie pisalam !! Naprawde Przepraszam!!
Był special halloweenowy to twraz świateczny ? Czy chcecie dalszy ciag wycieczki ? Musicie mi napisać co chcecie! I prosze piszcie komentarze to mnie motywuje do pracy ! I  prosze komentujcie to jak wam sie podbalo...
I no to chub tyle no to do zobaczenia w natsepnym rodziale albo w komentarzach

| Jedna Wiadomość | Rin Matsuoka x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz