3

107 11 38
                                    

HARA

Waktu sekolah dah tamat .

Semua murid bersemangat untuk balik . Termasuk lah aku . Tadi memang aku dah bengang gila dengan Yoongi sebab tiba-tiba tuang food tray atas kepala Hakyeon sunbaenim . Cuba korang bayangkan ! Bengang gila nak mampus kot aku time tu . Apa masalah beruk tu pun aku tak tahu !

"Wei , Hara . Kau free tak petang ni ? Kita pergi shopping nak ?" Sunhee mengajak aku dengan muka yang ceria .

Guys . Sekarang ni , satu sekolah dah tahu yang aku ni adik Min Yoongi ! Member BTS . Min Suga atau Min Yoongi tu pergi sebut yang aku ni adik dia time rehat tadi . Aku tahu lah aku ni adik kau , Yoongi ! Tapi perlu ke kau bocorkan rahsia antarabangsa adik mu ini..? T.T ..

Sekarang ni , boleh tahan ramai lah jugak yeoja-yeoja yang menggedik nak dekat dengan aku . Cehh !! Macam lah aku nak layan perangai gedik nak mampus diorang tu . Aku just buat-buat baik je depan diorang sebab .. aku ni budak baru . Kang kena sembur pulak kata yang aku ni sombong mentang-mentang abang famous nak mati .

HEHH ! ADA AKU KISAH ?!

Tu abang aku yang tak berguna tu . Bukan aku . Tak apa lah , Hara . Hipokrit pun hipokrit lah ..

"Erm .. Boleh lah . Kau ambil aku tau . Omma aku kerja ."

Sunhee tersenyum .

"Okey ! Jumpa nanti ! Bye !" Sunhee pergi meninggalkan aku . Cehh .. ayat ! Tak ada lah . Dia balik je pun .

Tiba-tiba aku ternampak Hakyeon sunbaenim berjalan dengan penuh style nya keluar dari pintu pagar sekolah dan ingin melintas jalan . Terus bibir aku dengan automatiknya mengukirkan senyuman . Kaki aku ni pun dengan sendirinya berjalan ingin mendekati Hakyeon sunbaenim .

Oh my god ! Hakyeon sunbae ni memang ada charms yang menarik aku untuk berada dekat dengan dia ..

Dalam hati dah keluar pelangi yang menggambarkan betapa gembiranya hati aku apabila melihat Hakyeon sunbae .

Tapi semuanya pudar sepudar-pudarnya apabila abang aku , MIN YOONGI menarik lengan aku dan menghalang aku dari mengejar Hakyeon sunbae . Aku pandang Yoongi dengan pandangan 'kau-pahal-tarik-tarik-aku-nii-?!!' .

"Hajima ." Tegas dan serius .

Muka Yoongi aku pandang dengan penuh geram . Ni yang nak marah nii ..

Dengan sekuat hati aku merentap lengan aku dari genggaman Yoongi . Wajah abang aku ni aku tatap dengan penuh perasaan marah . Nak keluarkan larva yang dari rehat tadi aku tahan .

"Kau pahal , huh ?!" Marah aku .

"Kau tu yang pahal ! Asal kau tergedik-gedik nak kejar si Hakyeon tu , huh ?!" Yoongi memarahi aku .

Api dibalas api . Good !

"Lantak aku lah nak tergedik-gedik dengan Hakyeon sunbaenim . Tak libatkan kau pun kann ??"

Tanpa sedar , kitorang bergaduh atau lebih tepat lagi bertekak di tepi jalan . Aku kisah apa orang ramai tengok kitorang bertekak . Aku memang nak luahkan rasa marah aku ni sekarang !

"Memang lah tak . Kau tu Min Hara . Adik kepada Min Yoongi ! Aku tak suka adik aku dekat dengan namja macam Cha Hakyeon tu !" Balas Yoongi . Ayat dia .. Pehh ! Memang membangkitkan kemarahan aku lagi .

Mulut aku terus menghamburkan kata-kata marah . Kaki aku terus melangkah melintasi jalan yang sibuk . Aku langsung tak sedar yang aku sedang berada di tengah-tengah jalan dan ada sebuah kereta meluncur laju ke arah ku .

PONN ! PONN !!

"AHHHH !! OMMAAAAAA !!" Jerit aku .

"YAAA !! MIN HARAAAA !!!"

psycho love + min yoongi & cha hakyeonWhere stories live. Discover now