Ik
Ik ben Selena een meisje van nu nog 19 jaar.
Ik heb een licht getinte huid mijn moeder is licht getint en mijn vader is half getint.
Ik heb bruine hele kleine krulletjes.
Ik ben een enthousiast meisje en ben graag vrolijk, ik hou der van om in de buurt te zijn van mijn vrienden en familie.
Ik woon op mezelf en woon in een prima appartement.Helaas is er een probleem die me achter de hielen zit dit jaar, ik ben namelijk in een mega stomme weddenschap gewikkeld geraakt met mijn vader.
Toen er een onenigheid ontstond op mijn 18de verjaardag over dat ik echt is op zoek moest naar een man in mijn leven. Ik had gekoppeld dat ik dat prima zelf kon en dat het niet lang meer duurde waarop mijn vader meteen inhaakte en de weddenschap verzonnen had onder het motto "dan heb je nog 2 jaar".
Als ik 20 ben dan zou hij een man uitkiezen voor mij als ik er zelf nog geen gevonden zou hebben.
Ik dacht dat hij een grapje maakte maar naar maten de maanden steeds verder liepen en hij er maar steeds opnieuw over begon wist ik dat hij geen geintje had gemaakt.Ik baalde van de weddenschap, ik bedoel ik moet toch trouwen met iemand die ik goed ken en waar ik hele veel van hou? Niet met iemand die mijn vader wel leuk vond!
Mijn vader had het anders voor ogen hij dacht dat als ik trouwde en een man in mijn leven had, ik dan een gelukkiger leven zou lijden.
Ik was het niet met hem eens maar ik kon hem niet op andere ideeën brengen ook al had ik hem al duizend keer verteld dat ik erg gelukkig was zoals ik nu mijn leven lijden.Mijn moeder was neutraal in deze situatie ze hielp mij niet echt maar ook mijn vader niet ze stond aan niemands kant.
Wat ik erg verstandig van haar vond, mijn moeder was een verstandige, lieve en zorgzame vrouw. Ze betekend veel voor me.
Ook mijn vader betekende veel voor me. Hij is de meeste zorgzame man die ik ken hij is heel erg lief hij doet nooit agressief alleen is mijn vader wel eigenwijs net als dat hij dus denkt dat IK gelukkiger ben met een man. Ik kan dat zelf wel bepalen maar goed dat kreeg je echt niet bij hem binnen.
Mijn vader is een man die mega trots op zijn kinderen is en alles over heeft voor zijn kinderen.Ja kinderen.
Ik heb namelijk nog een oudere broer van 24 en een zusje van 17.
Mijn broer woonde ook al op zichzelf maar mijn zusje nog niet.
JE LEEST
My nightmare became reality.
RomanceSelena heeft op haar 18de verjaardag een afspraak met haar vader gemaakt: Als ze over 2 jaar nog geen man heeft dan kiest hij er eentje voor haar. Selena wil totaal niet uitgehuwelijkt worden dat is haar grootste nachtmerrie. Als ze na duizend keer...