nae pi ttam nunmul

17 2 0
                                    


Episode 1 nae pi ttam nunmul

Kring3 kring3
Suzy, annyeong jh Ada ape call unnie ni.
Jh, noona. jh nk ajk noona mkn mlm gn jh mlm ni. jh dh ajk dahyun chanyeol gn hyeri sekali. nanti noona ajk jeoheon suho gn naeun sekali ye.
Suzy, ok jalja.

wkt mkn mlm

Hyeri, Annyeong jh knp jh ajk kita mkn sekali ni ade hal ape.
Jh, jh nk bagi tahu yg jh nk tunang gn dahyun bln dpn kt gyonggi do.
Naeun, naeun x setuju dahyun tu muda lagi dn  appa dn omma pun x suka kt dahyun bln depan noona pun akn bertunang gn suho di gyonggi do. jadi naeun x setuju. Dn Naeun dtg ni pun disbbkn  nk ajk korang semua dtg sekali. klau naeun tahu yg jh nk tunang gn dahyun naeun xkn dtg.
Suho naeun hyeri dn suzy pun balik.

Episode2 nae pi ttam nunmul

Dlm perjalanan balik jh dn
dahyun

Kring3 kring3
dahyun, Annyeong chanyeol waeyo.

Chanyeol, chanyeol pun x setuju dahyun bertunang gn jh. Keluarga jh kn x suka kn dahyun.

Dahyun, memarahi chanyeol dn berkata dahyun x nk chanyeol masuk campur hl dahyun.

Keesokkn hari naeun call dahyun dn ajk dahyun utk jumpa.

Naeun, sy xnk dahyun ajk jh jgn ajk jh.

Dahyun pun call chayeol dn ajk chanyeol teman dia gi jumpa naeun. Tapi chanyeol kata dia xnk masuk campur hl dahyun lagi. Jadi pada pukul 11 mlm naeun dn suho jumpa gn dahyun di tmn.

Suho, naeun sy nk pergi kedai sekejap sbb ade barang nk beli.

Naeun, nae aigessimmida.

Naeun pun pergi seorang diri utk berjumpa gn dahyun.

Naeun, naeun nk korang putus hari ni jugak dn lagi 1 jgn dtg di hari tunang sy.

Dahyun, aku xnk putus gn jh kau blh buat apa.

Setelah habis bincang naeun pun balik. Tiba2 dlm perjalanan balik naeun diketuk dari belakang sehingga pengsan.

Episode3 nae pi ttam nunmul

Bila naeun sedar dari pengsan di hospital semua pun ade. Naeun nampak jh dahyun dn chanyeol sedang bersembang tentang kejadian semalam.

jeoheon, jeoheon rasa dahyun yg upah org pukul naeun semalam. sbb dia marah naeun x setuju jh gn dahyun bertunang.

Jh dn dahyun pucat2 muka dn xtahu nk kata ape.

Hyeri, suho jgn risau sbb jihyo dh buat laporan polis jadi kita akn tahu sapa yg pukul naeun semalam.

Jh, jh dh tanya appa gn omma dn appa gn omma dh setuju jh tunang gn dahyun. Suzy jihyo dn naeun terdiam krn keputusan itu.

3 Minggu kemudian. Di hari pertunangan jh dn dahyun.

Hyeri call jh berkali kali tapi xdpt krn phone jh telah di off. Naeun call suho xdpt juga. suzy omma dn dahyun risau krn. Jh jeoheon chanyeol dn suho hilang di hari itu.

Nae Pi Ttam NunmulWhere stories live. Discover now