Episode5 nae pi ttam nunmul
Di gyonggi do.
Appa omma, appa gn omma dh buat keputusan majlis tunang jh gn dahyun di tangguh.
Suzy hyeri, unnie dh kata yg jh xsuka kn dahyun. sbb tu jh xdtg hari ni.
Hahaha suzy hyeri dn naeun ketawa dn balik ke seoul Dgn dahyun sbb nye appa dn omma yg suruh.
jam 11mlm hyeri naeun suzy dn dahyun bertolak ke seoul. Suzy yg bawa kereta krn hyeri dn naeun tidur dibelakang.
Tiba2 dahyun menyuruh suzy berhenti di tempat yg sama jh jeoheon suho dn chanyeol berhenti tadi.
Dahyun, noona cpt berhenti.
Dahyun memaksa suzy utk berhenti.
Suzy, yaaa knp kau suruh aku berhenti kt tempat mcm ni.
Naeun dn hyeri terbangun sbb dgr sma menjerit.
Dahyun dlm keadaan cemas turun dari kereta dn lari ke sebuah rumah lama yg buruk.
hyeri, noona knp dahyun lari ke rumah buruk tu.
naeun, biarlh dia. Jom kita balik seoul.
Hyeri suzy, xpe lh kita tunggu kejap kalau lambat sgt Baru kita balik seoul.
Tiba2 terdengar jeritan dahyun. Hyeri call polis tapi signal xde. dari dlm rumah yg buruk tu berlari sorang laki mengejar jh yg sedang lari ke arah kereta.
tapi jh dipukul sehingga pengsan. suzy naeun dn hyeri terus keluar dari kg tu dn buat laporan polis.
Final episode 6 nae pi ttam nunmul
Wkt jeoheon dn jh di dlm kereta.
Jeoheon, jh aku rasa baik kita gi gyonggi do dulu. Kalau kita x gi sekarang nanti majlis tunang kau batal pula.
Jh, xkn kita nk tinggal kn chanyeol gn suho kt sini. aku rasa mcm ni lh. Aku gi cari suho gn chanyeol. Kau cuba call naeun. Kalau dpt call. Ckp kt naeun yg kita sampai lmbt skit.
jeoheon, suka hati kau lh.
Semasa jh sedang mencari suho dn chanyeol. Jh dipukul di kepala. Sehingga darah jh meleleh ke baju jh.
Dlm keadaan berdarah jh diseret ke tempat yg gelap dn busuk. Jh tgk sekeliling dn jh ternampak suho. Yg sedang cedera parah.
dtg sorang laki ke arah suho dn terus menerus pukul suho.
Tiba2 laki tu pandang jh. muka jh menjadi pucat dn terkejut.Jh, apa yg kau buat ni jeoheon. Knp kau pukul suho. Mana chanyeol. Jgn2 kau dh bunuh chanyeol kn.
Jeoheon hanya tersenyum xkata ape. Semasa jh cemas dn keliru. Rambut jh ditarik. Jh pun tgk kearah org yg tarik rambutnya..
jh, chanyeol knp? kau jadi mcm ni.
Chanyeol cuma ketawa melihat keadaan jh yg terseksa
Wktu dahyun chanyeol dn jeoheon kecik.
Dahyun jadi ank yatim wktu berumur 10thn. Di rumah ank yatim tu lh dahyun berkenalan dgn chanyeol dn juga jeoheon. chanyeol gn jeoheon adalah best friend tapi bila dh umur 18thn jeoheon tlh pergi ke seoul dn kerja di restoran naeun. Jeoheon suka kt naeun tapi jeoheon xbagi tahu kt naeun sbb masa tu. naeun dh bercinta gn suho. Chanyeol pula hanya menggikuti kemana mana dahyun pergi. Krn chanyeol suka kt dahyun tapi chanyeol x bagi tahu kt dahyun.
Suzy hyeri naeun dn polis sampai ke tempat kejadian.
Polis melalukan pencarian dn akhirnya polis jumpa dgn suho jh gn dahyun jeoheon. dn polis menahan chanyeol atas kesalahan memukul naeun.
Jh dn suho dibawa ke hospital krn cedera parah setelah polis menyiasat kes itu jeoheon di penjara selama 7bln dn chanyeol pula di bawa ke hospital sakit jiwa di tempat sma berkerja.
waktu naeun jumpa gn dahyun kul 11mlm.
Chanyeol ajk jeoheon pergi ke tmn tempat dahyun dn naeun akn berjumpa. Sementara jeoheon dn chanyeol tunggu naeun dn dahyun.
Jeoheon, chanyeol aku nk gi jln2 dulu lh.
Chanyeol, ok nanti sebelum balik kita mkn dulu lh. Aku lapar ni.
Chanyeol kata kt jeoheon sambil senyum.
Jeoheon, nae.
Masa jeoheon jln2. Jeoheon ternampak naeun dn suho yg sedang bersembang. Jeoheon mengikuti suho yg berjalan ke arah seorang yeoja dn suho pegang tgn yeoja itu sambil memanggil yeoja itu dgn panggilan yeojachingu.
Jeoheon terkejut. Dn terus balik kerumah. Chanyeol pula lepas mendengar naeun dn dahyun berbincang. Chanyeol menggikuti naeun krn marah pada naeun yg asyik menghina dahyun dn mengetuk kepala naeun dari belakang..
YOU ARE READING
Nae Pi Ttam Nunmul
Mystery / Thrillertitle: nae pi ttam nunmul Genre: horro thriller action Ost: xia flower Cast: kim jaeha son naeun suzy hyeri suho dahyun chanyeol jeoheon