Episode3 nae pi ttam nunmul
Bila naeun sedar dari pengsan di hospital semua pun ade. Naeun nampak jh dahyun dn chanyeol sedang bersembang tentang kejadian semalam.jeoheon, jeoheon rasa dahyun yg upah org pukul naeun semalam. sbb dia marah naeun x setuju jh gn dahyun bertunang.
Jh dn dahyun pucat2 muka dn xtahu nk kata ape.
Hyeri, suho jgn risau sbb jihyo dh buat laporan polis jadi kita akn tahu sapa yg pukul naeun semalam.
Jh, jh dh tanya appa gn omma dn appa gn omma dh setuju jh tunang gn dahyun. Suzy jihyo dn naeun terdiam krn keputusan itu.
3 Minggu kemudian. Di hari pertunangan jh dn dahyun.
Hyeri call jh berkali kali tapi xdpt krn phone jh telah di off. Naeun call suho xdpt juga. suzy omma dn dahyun risau krn. Jh jeoheon chanyeol dn suho hilang di hari itu.
Episode4 nae pi ttam nunmul
Wkt perjalanan jh jeoheon dn suho ke gyonggi do.
tepat pukul 8:45 mlm. Tiba2 jeoheon berhenti di sebuah kg yg tidak ade org pun duduk di situ lg.
Jh, knp kau berhenti ni jeoheon. kita kene cpt semua dh tunggu kita tu.
Jeoheon pandang jh sambil tersenyum dn berkata.
Jeoheon, Aku nk gi kencing ni. bkn nye lama pun. Lagi pun bkn nye ade hantu yg nk bunuh kau kt sini.
Hahaha
jeoheon ketawa sambil keluar utk gi ke tandas.
suho chanyeol, aku nk ikut jeoheon gi tandas lh.Suho, jh kau x takut kn tinggal sorang2 ni.
Jh, mestilh x cpt lh gi tandas kita kena cpt ni.
Suho chanyeol, nae aigessimmida.
Jh yg duduk di dlm kereta seorang diri cuba utk call appa dn omma.
Tapi di kg itu xde signal atau line internet pun.Hari semakin mlm tapi jeoheon suho dn chanyeol masih x balik lagi. xlama kemudian Jeoheon balik.
Jeoheon, jh mana suho gn chanyeol ni.
Dorang gi mana pulak ni.Jh, dorang kata nk ikut kau gi tandas tadi. jeoheon kau x nampak dorang ke tadi jeoheon.
Jh menjerit krn stress.
Jeoheon, xlh sbb tu aku tanya kau.
YOU ARE READING
Nae Pi Ttam Nunmul
Mystery / Thrillertitle: nae pi ttam nunmul Genre: horro thriller action Ost: xia flower Cast: kim jaeha son naeun suzy hyeri suho dahyun chanyeol jeoheon