20

83 4 57
                                    

Off doamne.De ce îmi faci mie asta? Am fost provocată de Cineva_neimportant ,de cine naiba puteam fi eu provocată ,să răspund la niste întrebări .
Sa vezi ce omor îți iei tu după!

1.E adevărat că îți place de ....stii tu cine?
Deci sunteți nebuni si tu si aia ,nu îmi place de tâmpitul ala ,de unde dracu va venit vouă în cap că îmi place mie de cocalarul ala .Un curvar ,nimic mai mult . Dă-l dracu .Suntem colegi/amici /nimic!

2.Are șanse cu tine?
Wtf,de ce mă întrebi asta?Știi doar ca putem vorbii normal ,nu?de ce mă pui să mă fac de ......pe aici.
Mai multe șanse are un câine cu mine și da ma refer la Puffy

3.Pe cine iubești?
Era să spun eu ceva,dar ma abțin.Pe Puffy îl iubesc , îl ador ,e viața mea 😂😂

4.daca ai putea sa faci un singur lucru de Crăciun oricare ar fi ce ai alege ?
Am o singura dorința și o știi și tu ....nu ma pune te rog să o pun aici e destul de dureroasa .

5.Ce îți dorești de Crăciun?
Un miracol...

6.Ce ai alege intre mine si un băiat?
Depinde de băiat .Până atunci pe tine te iub😂😂

7.Trandafir sau lăcrămioare ?
Ohh, grea decizie .Aleg trandafirul e frumos ,dar are spini exact ca oamenii.

8.De ce caietul tau de romana la sfârșit are chestii de dragoste pe el ? :'))))
Wtf,de ce te-ai uitat .Sau mai bine zis de ce nu am șters alea ,si sunt acolo pentru că atunci când nu ai ce face în oră te relaxezi si tu puțin scriind .

9.De ce esti supărată ? Zi sincer ...
Off,nu sunt supărată .Nu sunt supărată că sa scriu aici ,am si eu momente grele în viața ,momente dureroase si de-asta sunt mai cu capul în nori zilele astea .

10.Zi un secret de al tau !
Nu am decât un secret si il știi și ar fi jenant să îl scriu aici , pe bune ...


Încă nu știu cum de mai trăiește fata asta,iti jur ca o sa ramai fara par in cap când te văd .Ce te-a plăcut să râzi de mine chinuindu-ma să răspund fără să dau prea multe detalii . Dar lasă,vine răzbunarea .😎😂👿

🙈 P R O V O C A R I 🙈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum