Buna! Sunt noua pe acest site, iar aceasta este prima mea poveste!Este despre viata mea la liceu [alaturi de sisa mea], doar ca o sa pun alte nume. Daca va place va rog dati comentarii si votati!Multumesc anticipat:*!
Prima zi de liceu este ca orice alta zi numai ca ai mari emotii...La prima vedere mi s-a parut o scoala frumoasa, speram ca si clasa sa fie la fel [ insa nu a fost asa].Clasa avea: o tabla cu creta peretii erau crem(cam urat..)si bancile erau pline de desene ( ei bine ca orice alta clasa..).
La inceput mi s-a parut ca am numai ( batoze) in clasa ,dar Slava Domnului nu a fost asa.Am fost super fericita cand am vazut-o pe colega mea din scoala generala !! [ si ma-m dus la ea ].
- Mara?! Buna ! Nu pot sa cred ca esti in clasa cu mine...
-Larisa?! Buna !Nu am stiut ca esti la liceul asta!
Ei bine am fost intrerupte grosolan de o ,,colega'' :
-Nu stiu cine sunteti voi ,dar ati face bine sa va dati din calea mea sau...
-Sau ce?a spus nervoasa Mara
-Sau o sa faceti cunostinta cu mine!!Asa ca nu te opune..si a plecat impreuna cu 2 fete (care faceau numai ce spunea ea).
Ei bine ne-am pus in aceeasi banca si am inceput sa facem cunostinta cu colegii. Erau toti de treaba cu exceptia Stefaniei ( colegei fitoase ) si a copilor ei ( Critina si Ramona ).Dupa ce am cunoscut-o pe diriga si ne-a dat orarul si cartile am iesit pe coridor impreuna cu sis a mea(Mara),cand l-am vazut pe cel mai dragut tip.M-am uitat la el ,el la mine pana cand Mara si-a dat seama si a zis buna.
-Buna eu sunt Alex!
-Buna eu sunt Mara, iar ea este Larisa! (sincer eu ma cam inrosisem la fata si simteam ca am ,,fluturasi in stomac'').
- Imi pare bine ! In ce clasa sunteti?
-Noua C. Tu?
-Noua B.Se pare ca o sa ne vedem des deoarece clasa mea e fix langa a voastra .
-Tare ! Presupun ca ne mai vedem ,pa!
-Pa! [ desi a vorbit aproape numai Mara a fost super ca am avut sansa sa ma imprietenesc cu el / in plus maine e o noua zi ].Am plecat acasa impreuna cu Mara si am mai stat pe afara ,timp in care i-am povestit Marei ce simt pentru Alex ,cum m-ar putea ajuta [ sa vorbesc cu el fara sa ma balbai etc.] ,iar ea ca intotdeauna ma sustinut si mi-a spus ca poate e ,,Dragoste la prima vedere ''.Apoi am intrat in casa si ca de obicei nu am facut altceva decat sa ma cert cu fratele meu mai mare Andrei [e in ultimul an de liceu si se crede atotstiutor ].Restul timpului am vorbit cu Mara la telefon si am stat pe ganduri [ evident gandindu-ma la ,,me amore'' ].
Ziua urmatoare am venit cu Mara la scoala si m-am intalnit cu Alex.Cum planuisem Mara a inceput o conversatie:
-Hei Alex ,ce mai faci ?
- Bine ,voi?
-Bine. Dar ce cauti? Vad ca iti este gandul in alta parte .
- Pai am aflat ca defapt nu sunt in clasa 9 B.Cred ca sunt la 9 A.
-Pacat (am spus eu) nu o sa mai fi langa noi ,vei fi la etajul 3.
-Stiu, asta ma intisteaza (spuse el inrosindu-se putin la fata ).
-Bine, noi trebuie sa plecam,pa!
-Pa ,ne mai vedem.
Dupa ce ne-am luat la revedere ne-am dus in clasa si ne-am scos cartile .Ce ghinion domnisoara fite(Stefania) statea langa noi si a trebuit sa-i suport toanele, plus ca Cristina si Ramona o imitau de parca ar face un exercitiu in oglinda.Ora s-a terminat si am iesit afara (special ca sa ma intalnesc cu Alex ce era ciudat e ca nu era pe nicaieri).Pauza s-a terminat repede , iar eu ma-m intors suparata in clasa ,aveam desen ,dar nici ora mea preferata nu ma mai putea linisti.Mi-am scos blocul si cand m-am intors ,,me amore '' intrase in clasa .De ce ? nu stiu,ma ridic si sunt pregatita sa aflu....
***
-Buna Alex!Ce faci la noi in clasa?
-Buna Larisa!Poi..o sa afli vreau sa fie o surpriza.
-Oook..
M-am asezat in banca nestiind ce sa mai spun.Iar Stefania a profitat de asta si s-a dus la el (flirta)nu-mi venea sa cred .Dupa 2 minute profa a venit si ne-a anuntat ca a s-a mutat la noi in clasa(cam ciudat deoarece eram si fericita si speriata..).Ora s-a terminat si m-am dus in pauza sa-mi iau un burger pe care l-am lasat putin nesupravegheat.La ora am inceput sa tusesc ,ma inrosisem la fata si lacrimam ,Mara nu stia ce sa faca s-a speriat foarte tare ,iar Alex s-a oferit sa vina cu mine la cabinet(a fost asa romantic..).Doctora a intarziat, ca de obicei si am avut o discutie mai lunga in care am hotarat sa fim impreuna!!Sunt atat de fericita ,vorba aceea sunt in al noualea cer(abia asteptam sa-i spun Marei).
Dupa ore.....
-Buna Mara!Ghici ce!
-Ce??
-Sunt cu Alex!!
-Nu cred..
-Ba sa crezi.
-Ce tare!Acum putem sa iesim toti4!
-Toti 4 ?!
-Uups..Am uitat sa-ti spun??Sunt cu Laur..
-Da!!Cum de nu mi-ai spus?!
-Poi..tu erai asa de..
-De..ce?
-De..indragostita de ,,tu amore''.
-Bine.Sti ce e ciudat ?Faptul ca am inceput sa tusesc ,nici nu sunt racita..
-Burgerul!!Cineva ti-a pus ceva in el...Stefania!!
-Daca a fost ea..mi-a facut un mare serviciu!Abia astept sa anuntam la scoala ca suntem impreuna si ca am hotarat la cabinet asta!Va muri de ciuda Stefania!
-Da!Si inca un lucru bun:Laur si Alex sunt cei mai buni prieteni!
Dupa discutia cu Mara am intrat in casa si am vorbit ore intregi cu el pe mess....
~Sfarsitul Capitolului l~
CITEȘTI
Viata La Liceu--Capitolul l
Dla nastolatkówIn aceasta poveste este vorba de viata la liceu cu bune si rele .Personajul principal este Larisa care trece prin aceasta parte a vietii impreuna cu prietenele ei Mara si Alina.