So I was tagged by i-me-andmyself so here a I m just going to tell some secrets about me... (Kisi ko btana mat... theek h na??)
Interested??? No... Chlen koi bat nhi... Me konsa chup kr jaongi...
Wo ghalib ne kya khoob kaha h..
"Kas bashunaud ya nashanaud man guftugoye mi kanam"Smjh aya???? Koi nhi... Chlo socho mtlb iska...
.
.
.
.
.
Socho
.
.
.
.
Nhi aya..
.
.
.
Chlo me e btati
Iska mtlb h...
Dhoomtana dhoomtana..... *suspense creating as in Indian dramas*
*zooming all of your faces n then three times daz daz on my face*Iska mtlb h:
"Koi sunay ya na sunay me tou apni baat keh deta hun"So mera b kuch yahi haal h...
Ok so let's take start by the introduction
✳ My name is Eisha-tir-raazia. Sb log iska mtlb poochtay hen so me aj yahin pr announce kr deti hun iska mtlb h "Dilpasand Zindagi"...
(Mujhpr suit b krta h *apnay mun miyaan mitho bnna* 😂😂)Aj tk jo b pehli bar milay mera name theek nhi bulata n yh wo cheez h jispr muj sakht ghussa ata h.
✳ I am 15 years old. Date of birth 6th April,2001 N here on wattpad sb muj pari bulatay hen.. Wese me lgti b hun pari jesi... Nhi nhi.... Yh mera khayal nhi h... Sb kehte hen.... Is se jura ghar me b mera nickname h... Btaon kya h?? Jalna nhi...
"Pariyun ki malika" *sheepish smile*✳ Iskay ilawa boht se or b nicknames hen... Koi koi e bnda o ga jo muj eisha bulata h. Ku k ya tou sbko mujhpr pyaar ata h tou wo ch walay nicknames bulatay hen... CH choudhry nhi... Ch like chichi etc. (Btanay walay nhi) or ghussay me tou sbko e pta h boht e rare case hota h jb ghar walay name se bulaen... 😂😂😂😂
✳iskay ilawa.... Mmmm mera fab color black h... Or muj black color ki watches boht pasand hen...
✳ Muj makeup se sakht chirr h... Yh bat ap meri behn se poochen wo sahi btayegi hena jannattali ? Iskay ilawa jo b cheez kisi aam lrki ko pasand hogi wo muj boht buri lgti. Jisme makeup, shopping etc etc shamil hen. Mere ghar me sb yahi kehte k pta nhi yh lrki ku h!
✳ iskay ilawa I hate pizza... Bilkul nhi pasand muj. Pta nhi sb kese kha lete. N chai ka or mera b dur dur tk koi connection nhi. Han green tea kafi pasand h..
✳ Me boht e zyada bolti hun. Bat repeat krne ki boht buri aadat h. Ab yh koi buri aadat nhi lgti muj. Ab meri mrzi jitni mrzi baar bolun. Wo aj kl nhi kehte #MyLifeMyRules but agar yh bat kisi k samnay keh di na tou....
✳ Me hr cheez k mamlay me boht choosy hun specially khana n uskay bad kapray. Ya dono equal e krlen ku k me apni psnd pr compromise nhi krti. Ek or buri aadat.
✳ Reading krne ka boht shoq h. N ek choti c library b h jisme Urdu novels n kuch thoray boht English novels b rkhe hue hen.
✳ Iskay ilawa friends bnana boht acha ata h. Do teen baten AGR me kr lun kisi k sath tou wo meri friend e bn jati h... Me tou bna e leti hun pr pta nhi wo bnatay ya nhi... 😞 me ku senti ho gai. Choren agay chlte hen
✳ Meri friends muj sarrial kehti hen. N kuch tou yh b kehtin k tum aise school ati ho jese ghar se lrai Hui ho... I mean... I m not sarrial.. Me tou itni masoom hun 😊😊😊
✳ Mere favorite subjects maths or physics hen. History prhna pasand h but yaad krnay se jaan jati h..
✳ R meri teachers tou mere baray me yh b kehtin k me mzak mzak me prh leti hun or baqi meri waja se reh jatay... 😂😂 n sb kehte me intelligent b boht hun (muj b lgta h #AchaMaafi ab nhi bnungi miyan mitho)
✳ Muj chawalon wali koi b dish pasand h yahan tk k khicheri b bs mithay chawal nhi pasand.
✳ R han mere pass diaries ka collection b h... I love to collect diaries. Itni zyada hen jo untouched hen. Boht se log kehte k khud b use nhi krni n hmen b nhi deti. Iskay ilawa tops (chotay earrings) ka b collection h. Muj boht psnd hen in fact jewelry me bs yahi h. But collection kam ho raha h cuz mujhse gum jatay hen
✳ And last but no the least... I have a twin sister as well. Hehehe... Wese tou meri ek Bari behn n ek chota Bhai h but BismaBatool ko n muj sb yahi kehte k hm dono jurwan hen. Kahin b chlen jayen tou hr koi yahi kehta. Meri family me b sb. Even meri behn ne b ek din hm dono ki pictures ko confuse kr dia tha.
Ok so..... I think... Itna kaafi h... 13 ki jgah 18 facts likh diye. Kya krun khudpr tou me poori kitaab likh skti hun... (Again maafi *holding ears*)
Ok so now the task is to tag others.
I will tag
BismaBatool
jannattaliTazin_Mansur
The_Boy_who_Lived
Izna_Awais
RoSeMaRy958
hooruljannah
ZehraGillani145
Haya_is_Iman
amberaftab
haleemaatiq21
rukhsar048
RizwanZahid3
DellaYung
rabzee
KhadijaSweet
m15111995
oye_aiseen
emaanali691
Hoor-e-Arsh567
sabagul28I think itnay boht hen. Hena?
Ok g take care...
ALLAH Hafiz
YOU ARE READING
Facts about myself
RandomSo guys the problem is, that I got tagged by @i-me-andmyself . And I have to write some facts I think 13 facts about myself... so bear me please... :) Thora boht sun Lena meri bhi. bhlay e interest na ho... So here we go....