Moon

134 9 2
                                    


Jedne veceri, dok je mesecina obasjavala puteve starog grada, i dok su se zvezde poigravale sa nebom iznad starog zamka, začu se prelepi zvuk, poput roga, zova vukova, I carolije meseca.Bio je to mesecev zov, koji se nije godinama cuo.Preciznije, cuo se samo na rodjendan, I godisnjicu princezinog nestanka.To je bila tradicija kraljevske porodice,ali je ta tradicija zastarela Proslo je vise od 100 godina od kad se nije cuo taj zvuk.Samo najstariji znaju price, legende iz tog vremena.No, vratimo se sad na taj dogadjaj.Kada se zacuo taj zvuk, svi su izasli iz kuca.Zatim se niz mesecinu elegantno spustila devojka, lepa poput zvezde.Oci su joj ljubicaste boje. Sijala je blagim plavim sjajem, a kosa joj je bila plave boje sa ljubicastim I crnim pramenovima I sivo-belim krajevima.Kada je sisla, blago je pogledala u narod oko nje I zadovoljno se nasmesila.Zatim je pljesnula rukama, I dva vuka su se stvorila pored nje.Jedan je bio beli kao sneg, a drugi je bio crn poput noci.Bela vucica je imala  svetlecu zvezdu na celu, dok je crni vuk imao mesec.Ljudi su sa strahom I oprezom gledali u vukove.Devojka je samo dotakla vukove po glavi, a zatim su otisli putem koji vodi u sumu.Zacudo, devojka je znala kuda ide.Smestili su se u jednu kucu,koja je tu od nastanka grada.
Dark POV
Oh kako se samo ljupko kretala.Ma opameti se Dark! Citave noci mislis na nju! Da...Uh, dobro.Moram da razgovaram sa Snow."Snow, cujes li me?"
" Da dosado cujem te!"
"Zabrinut sam.Princeza ne bi trebala da bude ovde.Ovaj grad joj je previse stran."
Snow POV
Ah, zabrinut je....
"Princeza je ovde zivela I ranije.Ako si bas toliko zabrinut za nju idi I pricaj sa njom.Znas sa je rekla da ako zelimo nesto da joj kazemo, da slobodno kazemo?"
"Dobro, idem! Cucemo se kasnije"
Uh, dobro da je gotovo,spava mi se.Odoh da spavam.
Moonlight POV
"... ali znas kako se brinem za tebe, I rekli su da moramo da te stitimo po svaku cenu!Ja ne..."
"Darke,Darke!Smiri se I idi da spavas! Razgovarali smo o ovome,dosta je vise!"
...
I...eto ga! Znam da je malo, ali ovo je ipak pocetak.Nadam se da ce vam se svideti.Napisite svoje misljenje u komentaru!
Pozdrav!

Moonlight Where stories live. Discover now