Darke POV
"Ali princezo..."
Njen ostri pogled me je osinuo.
"Uredu onda.A vi? Hocete li vi na spavanje?"
"Ne, nisam umorna."
"Uredu onda."
Moonlight POV
"Uredu onda"
Rekao je Darke okrenuo se I otisao.
Gledala sam kako se udaljava, a zatim sam pogledala u nebo.Mesec se sijao, a mesecina se igrala senkama, vetar je lagano pomerao uvelo lisce.To me je podsetilo...Pre nego sto sam krenula tsta mi je rekao:
"Posalji poljubac u nebo kada ti je tesko, I uzvraticu ti zvezdom padalicom.Tada ces moci pozeleti zelju koja ce ti pomoci da se osecas bolje, ili ce te samo podsetiti na mene.Zavisi od toga sta zelis."
Poslala sam poljubac ka nebu, a zatim sa zeljom I iscekivanjem cekala svoju zvezdu padalicu.Kada sam pomislila da je tata zaboravio obecanje, nesto se pojavilo na horizontu.Odjednom, bljestavo svetlo zvezde padalice nateralo me je da na trenutak zazmurim.
Ali, ni to nije pomoglo.Zao mi je to da kazem, zbog velikodusnosti tatinog poklona.I dalje mi nedostaje on, a I dom.
Snow POV
Gledam kako joj kosa bledi, a zatim pretvara u belu.Znak nostalgije I nedostatka.Fali joj dom...Kad bih joj samo mogla pomoci...
Author POV
Tihim korakom Snow je prilazila Moonlight, a zabrinutim pogledom posmatrala je njeno lice.Trazila je neki dokaz da joj je bolje ovde, neki zracak srece.Ali uzalud je trazila radost u njezinom pogledu I stavu, njega nije bilo
Snow je, pored zadatka da se stara o njoj imala neki majcinski ili sestrinski instinkt I brinula se o njoj kao o delu porodice.
Snow je bila jedna od onih vucica koje su se ostenile jako rano, tako da je Snow imala godina koliko I Moonlight. Njeni stenci su, kao i mnogi drugi,odvedeni tokom Zvezdanih ratova, a niko ne zna sta se sa njima desilo.Mnogi kazu da su ih jednostavno ubili.Takodje, Snow-in partner ubijen je tokom rata, tako da je Snow mlada ostala sama.
Snow POV
Dugo sam gledala u Moonlight, nemo pokusavajuci da je utesim.Odjednom, zacula se buka.Pokusavajuci da tihim koracima dospem do izvora te glasne buke, a da ne poremetim njen tok misli.Ali uzalud...I ona se trgla, zbunjeno me je pogledala, a zatim potrcala.
......
Eto, znam da sam malo pisala, ali se nadam da vam se svidja.Pa, kako vam se cini?Vas prvi utisak?Pisite ukratko u porukama sta mislite; ne moraju to biti romani, samo nesto kratko, neka kritika.
Pozdrav!
YOU ARE READING
Moonlight
FantasyOvo je prica o izgubljenij princezi I tajni meseca. Dva Vuka, jedna princeza i ne baš neustrasiva druzina. Nadam se da ce vam se svideti!