Rozdział 1

104 6 1
                                    

Luna

Jak zawsze wstaję o 6:30 żeby się przygotować do pracy. Wyciągam z szafy czerwone shorty i białą koszulkę. W pasie zawiązuję biało - czerwoną koszulę w kratkę. Do tego różowe zakolanówki. Włosy czeszę tak jak zawsze. Ubieram wrotki i w pośpiechu biorę kanapkę. Wyjeżdżam z domu i kieruję się do Foodger wheels. Simon pewnie już tam jest. On zawsze jest wcześniej. Jadę bardzo szybko nie zważając w ogóle na drogę i prędkość. Wjeżdżam w kogoś i się przewracam. Patrzę na tego kogoś. To chłopak. Chce mi pomóc wstać, ale ja rzucam oschłe "nie dotykaj mnie". Chłopak nie wie o co mi chodzi, ale mu się to nie podoba. Mimo to postanawia być dla mnie " miły".

- Jestem Matteo Balsano. Król toru w Jam&Roller i najpopularniejszy chłopak w Blake South Collage. Ale niestety - a raczej dla ciebie niestety mam dziewczynę. Ambar Smith. Jest królową toru i......

Luna

Przerwałam mu. Chłopak kompletnie nie zdawał sobie sprawy z tego, że mnie to w ogóle nie obchodzi

- Dość! Nie obchodzi mnie to! Nie jesteś królem toru tylko królem pawiem! A poza tym śpieszę się do pracy tak?!

Matteo

Do pracy? Ciekawe gdzie pracuje.....spróbuję się dowiedzieć....


- Gdzie pracujesz?

Luna

Gdzie pracuję? Czy on na głowę upadł? Myśli, że mu poiwem?

- Co? Myślisz, że ci powiem??

- No tak

- To się mylisz!!

Luna

I właśnie w tym momencie Simon mnie uratował. Dzięki Bogu, że zadzwonił.

- Halo?Simon?

- Musisz szybko przyjechać do pracy! Dyrygentka się wścieka!

- Już jadę

- Co się stało tym razem?

- Wpadłam na króla pawia

- Na kogo???

- Potem ci opowiem

- Ok ale się pośpiesz. Postaram się namówić dyrygentkę żeby nie dała ci ochrzanu

- Dzięki przyjacielu

- Nie ma za co

- Widzimy się w pracy, pa

- Pa

Luna

Ciekawe co sobie Simon pomyślał jak mu poiwedziałam o królu pawiu........

Simon

Luna zawsze się spóźnia i zawsze ma jakieś wymówki. Ale ta dzisiejsza? Król paw?? Kto to jest i czemu Luna spóźniła się akurat przez niego?

Od przyjaciela do chłopakaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz