"Lise sondayım mimarlık okuyorum annem le yaşıyorum ve 1 kardeşim var.Babam 2sene önce öldü anneme ve kardeşime bakmam için biliyorum ki çalışmam gerek son 2haftadir iş ariyorum."saat 4.30 telefonumun titreşimi ile uyandım gömleğimi ilikleyip eteğimi giydim ve evden çıktım daha kahvalti bile etmemistim.Bir minibuse bindim.O da neydi icimden"omen tanrem bu bizim okuldaki 1.zeki cocuk degil mi *-*"önüme oturmuştu. İki saatlik yolculuktan sonra birlikte minibusten indik sınıfa doğru kendimi zor atmistim.Lanet olasi Matematik!En nefret ettigim dersti ilk ders diye icimden gecirirken uyuya kalmisim..
Öğlen teneffüsü gelmişti acayip açtım yanimda sadece 5tl vardi kantine param yetmiyordu bu yuzden okul disindan simit peynir alip yiyordum.Sonunda okul bitti diyerek sınıftan en yakın arkadaşım hilavin ile bagira bagira zor attik kendimizi disariya.Minibuse bindik ve eve koyulduk o çocuk yine önüme oturdu ve hilavine ismini sordum ömür dedi çok tatli bir isim :) Minibüsten hilavin ile indik onun gitmesini benim bir isim oldugunu ona belirttim.İş arayacaktim kendime.Sokaklarda ilerledim ve hastanede temizlikci arandigini gordum hemen is icin basvurdum.Akşam yemegimi yedikten sonra telefonuma mesaj geldi mesajda:
-Yarın 15.45 de işe başlayabilirsiniz simdiden kolayliklar dileriz...
Çok mutlu oldum annem ne diye sorunca dershaneye beni aldilar dedim...Yarın sabah okul çıkışı hastaneye kendimi zor attım 5dk geç kalmıştım patron ilk günden geç kaldığım için kızmıştı ama bana yavşadığını hissettim çünkü:
-Çok geç kaldi nerde bu velet!!!(ben geldikten sonra):Buyrun hanfendi yok sıkıntı yok sizin gibi harika güzel bir kadin nasil böyle bir yere layik olabilir gelin benim eve ben çok güzel bir iş biliyorum sizin için.dedi beni suzerek.Hayir dedim isim nerde lutfen soyleyin dedim gecistirerek.Bütün gun çalıştım eve gittim annem neden gec kaldin dedi dershanedeydim dedim gecistirerek..Tam uykuya dalicam patron aradi hastaneye gelmemi soyledi. Hemen giyinip gizlice ciktim temizlikci kiyafetlerimide giymistim patronla karsilastim arkadan iki adami beni tuttu ve arabaya bindirdiler biranda bayildim-30dk sonra-okuldaki cocuk beni kucagina almisti ve yerde patron yatiyordu megersemki o patron ömrüm ün babasiymis beni goruncede babasini bicaklamis.Şuan onun kucagindayim sarildim ona ve beni eve birakti annem cok kizdi nereye gittin dedi birsey soylemeden odama kostum..Sabah kalktim okula gittim minibuste onunla karsilasmadim ama okulda yanina kostum ne oldu baban niye beni kacirmak istedi diye sordum o da babam yavsagin tekidir ve sanada iste neyse diye gecistirdi galiba acayip aşık olmuştum ona..