Znów ten sam okropny szpital .Mam już go dosyć , od około trzech dni bez przerwy leżę na łóżku ponieważ znów miałam atak . Było to dokładnie w poniedziałek , od rana ja k os kiepsko się czułam ,a gdy na ostatniej lekcji historii nauczycielka wezwała mnie to odpowiedzi nawet nie widziałam co się dzieje , gdy zadała pierwsze dwa pytania na które z oporem odpowiedziałam zadała trzecie którego nawet nie pamiętam ponieważ zemdlałam. Podobno każdy nieźle się wystraszył i od razu zadzwonili po karetkę .I tak oto obudziłam się w szpitalu. Mam już dość tu siedzieć ,czekam właśnie na lekarza który ma przynieść mój wypis,jak na zawołanie pokazał się w drzwiach powiedział mi jeszcze że mam na siebie uważać i żebym przyszła za niedługo na kontrolę . Wychodząc ze szpitala postanowiłam przejść się do domu ,nie chciałam dzwonić do mamy aby po mnie przyjechała ponieważ albo jest zajęta pracą, albo zmęczona po niej zasnęła . Szpital leżał jakieś 25 minut od mojego domu , wyjechałam więc słuchawki włączając pierwszej lepszej piosenki którą okazała się Sucker for Pein. Gdy przeleciały już jakieś 4 piosenki nagle koło mnie zatrzymał się czarny samochód , wysiadł z niego MEGA przystojny blondyn. Podszedł do mnie i jakby nigdy nic zadał pytanie.
-Hej , czy chcesz iść ze mną na kawę ?-trochę się zdziwiłam ale postanowiłam go olać i iść dalej ponieważ już widziałam mój dom i nie chciałam się zajmować jakimiś głupotami. Jednak on nie odpuścił...
-No hej nie ładnie tak ignorować innych
-Wybacz ,ale nie jestem za ciekawym towarzystwem
-Ale za to jakim ładnym - puścił mi oczko .Na szczęście byłam już pod domem więc szybko do niego wbiegłam ignorując całkiem nawoływania , przystojnego blondyna.Gdy weszłam do domu zobaczyłam moją śpiącą rodzicielke na łóżku , postanowiłam jej nie budzić ,więc poszłam wziąć kąpiel ,załatwić się oraz przebrać w piżame. Zasnęłam myśląc o niebieskich tęczówkach.-----------------------------------------------------------
Więc tak to moje pierwsze opowiadanie i pierwszy rozdział. Mam nadzieje że się w miarę podobało i mam do was prośbę :jeśli macie jakieś rady na temat tego ff to piszcie do mnie ,wszystkie rady chętnie przeczytam i zastosuje 😙💖 do następnego rozdziału 😁💝 (w mediach Loren)
Jakby ktoś znał jakieś sławne dziewczyny z kolorowymi włosami i jakieś spoko na obsadę to pisać 😂💕
CZYTASZ
Przypadek?
FanfictionLoren Gray to osiemnastoletnia dziewczyna która od 5 roku życia choruje na rzadką chorobę serca , która w niewielu przypadkach jest wyleczalna. Pomimo tego że ma najlepszych na świcie przyjaciół czuje że czegoś brakuje jej w życiu Luke Hemmings to...