Ol aj łont for kristmes is ju

24 3 2
                                    

Stałam przy oknie w swoich pantalonach. Śnieg padał grubo, bo jestem gruba. Te święta spędzę ze swoim ukochanym. Klapnęłam stopą o parapet, w pomieszczeniu rozległ się dźwięk, który sprawił, że na moich owłosionych ramionach pojawiła się gęsia skórka. Ciepło z rozpalonego kominka wypełniało pokój, czerwone płomienie oplatające hebanowe konary wydawały odgłosy, przy których mogłam tańczyć i przy odrobinie szczęścia zrobić bitch look at me mun łok. Do pomieszczenia wszedł Pepe, ten jedyny, dla którego mogłabym zrobić gokarta z puszek po pepsi. Jego długie blond loki opadały na permament eyebrows w kolorze miedzi wymieszanej z kryształkami niebieskiej metamfetaminy. Nosił na sobie szkarłatną bonżurkę [ me34fe58dron20 ] do której zdobionych brzegów zostały przyklejony makaron spaghetti. Jego ponętne usta [ mauhahhauaua ] były czerwone jak j3go futerkowe legginsy. Miał ciało jak 25 letnia gwiazda japońskiego porno, a myśl o tym sprawiała, że chciałam go brać już teraz na polu ryżowym. Po jego skarpetkach do kolan byłam w stanie stwierdzić, że właśnie dziś były święta. Pełne małych pączków i obrazowych reniferów. Zauważyłam szybki ruch jego dłoni aby później zobaczyć, że wyjął z kieszeni płytę arjany [ kebab ] grande. Jednak to nie wszystko. Wisienką na torcie były królicze uszy zrobione z czarnej skóry aligatora rzecznego [ niebezpiecznego ].

Był taki jak Edmund. Dlaczego? Nie mam kurwa pojecia.

Ten seksi men sprawi, że uduszę się od gorąca, które od niego paruje. Blond pasma upadły na jego mraśne czoło, coś zaiskrzyło w jego oczach w odcieniu polo blue. Ale SEKSIAK (TESCO) kocham Shreka. I love that movie.

W ogóle to grzyb jest w ciąży. Jebać rząd. Do widzenia. Lidlaki

Zobaczyłam jak posuwiście trzepocze dłonią za plecami z podekscytowania PLOT TWIST PEPE is fuccn gayyyy for lidlaki.

Wyciągnęłam z tylnej kieszeni maseczke z potu lidlaków. I lidlaka też, takiego banana cos he gay for lidlaki ladies.

Ale te lidlaki są spierdolone

Chwycił banana w dłoń. Nagle spod skórki wypełzł Christian Bell chwytając oponkę Pepe w zęby i zerwał z niego body mojej matki

"Ty to masz nasrane"

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 19, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Kapep |OneShot|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz