7 pagi..
Seorang yeoja berambut coklat bangun dan terus mandi.Dia mengeringkan rambutnya yang basah dan memakai gaun merah dan biarkan rambutnya lepas.Beg tangan berwarna hitam di pakai.Dia turun dan masukkan buku dan fail.Kotak pensel dan pen magic bersama stick note di masukkan.Dia memasukkan telefon,charger,earphone dan powerbank dalam beg.Dia memakai kasut tumit tinggi dan keluar.Dia pastikan pintu di mangga.Dia memandu ke Starbucks dan pesan roti sosej dan Cappuccino ice.Dia makan sambil memandu.Dia memarkir di tempat letak kereta.Dia mengunci pintu dan terus ke dewan.Dia terlanggar seorang namja yang amat kacak.
Ji hyo:Auch~
?????:Kau ni mabuk ker?.
Ji hyo:Yah😠kau yang langgar aq lepas tu kata aq mabuk.Baik aq blah.
?????:Whatever.Namja itu blah.Kad idnya telah tertukar dengan namja tadi.Ji hyo membaca namanya.
Nama:Xi Luhan.
Umur:20 tahun.
Kelas:A.
Bidang:Pereka Fesyen.
No.Fon:0193824567.
No.seat:1☆.Ji hyo:Mwo~Yah dia nak jadi pereka fesyen.Tapi hensemlah.
Luhan memegang id kad yeoja tadi.
Nama:Song Ji Hyo.
Umur:20 tahun.
Kelas:A.
Bidang:Pereka Fesyen.
No.Fon:0187694321.
No.seat:2☆.Luhan:Aish menyusahkan betullah(menelefon nombor ini).
Telefon Ji hyo berdering dan dia lihat siapa telefon.
0193824567 Is Calling.
Ji hyo:Yoboseyo?.
Luhan:Id kau ada kat aq.Jumpa aq SEORANG di Perpustakaan rak no.29.Bye.Ji hyo mematikan panggilan.Dia terus ke rak no.29.Dia nampak namja tadi sedang bersandar.
Ji hyo:Bak Id aq.
Luhan:Id aq?.
Ji hyo:Nah.Give me my Id.Luhan tak dapat tahan renungan mata Ji hyo dan dia menolaknya ke dinding.Mata mereka berjumpa seketika.Luhan merapatkan badannya dengan Ji hyo.Badan Ji hyo rapat satu inci dengan Luhan.Tangan kanan Ji hyo di pegang oleh tangan kanan Luhan.Tangan kiri Luhan melingkari pinggang Ji hyo.Tangan kiri Ji hyo cuba menolak badan Luhan tapi tak boleh.Luhan membelai rambut Ji hyo dan dia cium mata Ji hyo.Ji hyo terduduk.Luhan tersenyum nakal.
Luhan:You are mine Hyo.Get ready to the big suprise from me(cium leher Ji hyo).
Ji hyo terduduk.Luhan rasa kesian.Dia mencangkung dan nampak Ji hyo menangis.Dia memeluk Ji hyo.Ji hyo menangis di bahunya.
29 minit kemudian...
Luhan menariknya ke kelas.Takut kang lambat.Luhan mulakan O.H.U.J.H.Operasi Hanya Untuk Ji HYO).Luhan pura pura jatuh.Dia sempat memeluk leher Ji hyo dan mereka jatuh.
Ji hyo:Yah apa kau wat ni?.
Luhan:Sajer.#TBC...
Sorry agak merepek.Peace.
YOU ARE READING
Coklat Vs Pudina.
FanfictionSong Ji Hyo ialah mahisiswi di University Seoul yang sangat cantik,manis dan paling penting matang.Dia lebih suka melepak di perpustakaan.Xi Luhan ialah mahasiswa di University Seoul yang agak byuntae,tetapi selalu amnesia.Suatu hari Ji hyo tak se...